یافتن پست: #کم

mina_z
mina_z
نمی دونم چه حکمتیه که هم بیکارم ،
هم وقت نـــمیکنم یه هـــــیچ کـــاری بــــرســم..
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 15:04
+10
شاهین
شاهین
جنبه+18
.
.
.
یارو داشته باتمام وجود وضو می گرفته بهش میگن چرااینقدرمحکم می گیری؟میگه یه وضویی بگیرم که هیچ گوزی نتونه باطلش کنه!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 12:53
+4
-2
شاهین
شاهین
فرق زمین خوردن دخترا و پسرا !!!
پسر در حال دویدن...
زااااارت (صدای زمین خوردن)

رفیق پسر: اوه اوه شاسکول چت شد؟ خاک بر سرت آبرومونو بردی الاغ، پاشو گمشو! (شپلخخخخخ "صدای پس گردنی";)
یک رهگذر: چیزی مصرف کردی؟یکم کمتر میزدی خب!
یک خانوم جوان رهگذر: ایییییش پسر دست و پا چلفتیِ خنگ!
________________
دختر در حال راه رفتن...
دوفففففففسک (زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش)

رفیق دختر: آخ جیگرم خوبی؟ فدات شم! الهی بمیرم! چی شدی تو یهو؟ وااااااااااای...
یک رهگذر: دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟ میخوای برسونمت دکتری جایی؟
یک پسر جوان رهگذر: ای وای خانوم حالتون خوبه؟ دستتونو بدین به من!
من ماشینم همینجا پارکه یه لحظه وایسین،با این وضع که دیگه نمیتونین پیاده برین
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 12:38
+6
sepideh
sepideh
دانشجو شب امتحان بجای درس خواندن به مهمونی و خوش گذرونی رفته بودند .....
(برو تو ديدگاه) ;)
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 10:51
+4
sasan pool
sasan pool
بعضی ادم ها از سراب هم کمترند!!!!!!!ثبات سراب از نها بیشتر است......

چون نه میتوانند بمانند نه میتوانند بروند

حد اقل سراب باش!!!!!!!!!!سرابی برایارزوهایم!!!

ان چیزی که هستی باش.....‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 10:39
+1
ronak
ronak
بسلامتی پت و مت که هیچوقت جلو مشکلات کم نمیارن!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:47
+8
ronak
ronak
یــادم بــاشـد
امشب بعضی از آرزوهایم را دَم ِ در بگذارم
تــا رفتگـر ببــــرد !
بیچــاره او...
ما بقــی را هم نقــدا" بــا خود بــه گور می بـــرم
ما بقــی همــان " آرزوی بــا تــو بودن " است
نتــرس جانکم
حتــی آرزوی ِ داشتنت را هم بــه کســی نمی دهم!!!!!!
.
.
.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:10
+8
ashkan
ashkan
سه نفر ميرن دزدی ! صابخونه بيدار ميشه

و دزدا ميرن هر کدوم تو يه گونی قايم ميشن !

صابخونه مياد و به گونی اول لگد ميزنه…

صدای نون خشک در مياره !

به دومی لگد ميزنه … صدای گردو در مياره !

به گونی سوم لگد ميزنه … هيچ صدايی در نمياد …

دوباره محکم تر لگد ميزنه … باز صدا نميده !؟

دفعه سوم که لگد ميزنه یارو با عصبانيت مياد بيرون

ميگه : بابا … آرده ، آرد … آرد صدا نداره ! ميفهمی ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:44
+6
-1
ashkan
ashkan
غضنفر عينک دودی می زنه میره بيرون

پسرشو می بينه محکم می زنه زير گوشش

ميگه اين موقع شب بيرون چيکار می کردی ؟

بچش ميگه بابا شب نيست عينکتو بردار

غضنفر عينکشو بر می داره

دوباره می زنه زير گوش پسرش !

پسرش ميگه چرا می زنی ؟

ميگه از ديشب تا حالا اينجا چیکار می کردی ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:41
+7
-1
sasan pool
sasan pool
نمیدونم چی شد که اینجوری شد
نمیدونم چند روزه نیستی پیشم
اینارو میگم که فقط بدونی
دارم یواش یواش دیوونه میشم

تا کی به عشق دیدن دوبارت
تو کوچه ها خسته بشم بمیرم
تا کی باید دنبال تو بگردم
از کی باید سراغتو بگیرم

قرار نبود چشمای من خیس بشه
قرار نبود هر چی قرار نیست بشه
قرار نبود دیدنت آرزوم شه
قرار نبود که اینجوری تموم شه

یادت میاد ثانیه های آخر
گفتی میرم اما میام به زودی
چشمامو بستم نبینی اشکمو
چشمامو وا کردمو رفته بودی

قرار نبود منتظرت بمونم
قرار نبود بری و برنگردی
از اولش کناره من نبودی
آخرش هم کاره خودت رو کردی

قرار نبود چشمای من خیس بشه
قرار نبود هر چی قرار نیست بشه
قرار نبود دیدنت آرزوم شه
قرار نبود که اینجوری تموم شه
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:32
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ