یافتن پست: #کم

sasan pool
sasan pool
سلام دوستان بابا یک نفر به من بد بخت بیچاره بی چیز کمک کنه.یک آنتی ویروس که مجانی آپدیت بشه معرفی کنید من و نجات بدین با تشکر.{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 22:11
+2
ronak
ronak
چه بی رحمانه... تمام آرزوهای کودکی مان را
به دار قصاص آویختیم........!!...........به حکم بزرگ شدنمان ...
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 21:44
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
به نظر من زن باس مهریه اش از دیه اش کمتر باشه ، واسه خودشم خوبه
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 21:08
+6
mah3a
mah3a
برای زندگی کردن....
بسیار کم فرصت داریم
اما برای مردن
از این جا تا ابدیت
قدر ثانیه های اندک زندگیت را بدان
... شاید آن دنیا آن گونه که فکر می کنی نباشد !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 20:44
+7
mah3a
mah3a
سلامتی خانم هایی که میخوان پارک دوبل کنن ، روسری لیز میخوره ، شال میافته از سرشون ، دکمه مانتو باز میشه ، دستشون میخوره به برف پاک کن ، اشتباهی میزنن تو ۴ به جا دنده عقب ، آخر سر هم خاموش میکنن!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 19:36
+3
mah3a
mah3a
دختره تو صف اتوبوس پشت سرم داره مثه .... آدامس می جوئه بر گشتم نیگاش میکنم.... میگه : چیه اعصابت خورد شد؟؟

میگم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه کم ولوم بده بی زحمت تازه داشتم می رفتم تو حس..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 19:30
+2
mah3a
mah3a
والا ما بچه بودیم همش اون خانوم مجری مهربونه بودا خانوم رضایی!
میگفت: شما... مام میگفتیم: ما؟
میگفت: بعله شما که نزدیک تلویزیون نشستی، یکم برو عقبتر بشین!
مام میرفتیم عقب! بعد میگفت: یکم عقبتر!
آقا مام تا نزدیکیهای در ورودی میرفتیم عقب که نکنه لج کنه کارتون نشون نده..!
... یعنی یه همچین اسکولای دوست داشتنی ای بودیم ما..!
.
.
.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 18:59
+5
mah3a
mah3a
ا صراحت بگو تو کدوم یکی هستی؟؟؟
متولد برج1---مغرور
متولد برج2---شرور
متولد برج3---عصبی
متولد برج4---زیبا
... متولد برج 5---مهربان
متولد برج6---پاک
متولد برج 7---دورو
متولد برج8---حسووود
متولد برج9---بدشانس
متولد برج10---دوست داشتنی
متولد برج11---دیونه اس
متولد برج 12---یه کله اش کمه
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 18:01
+2
mah3a
mah3a
این دخترا که اد کردن رو میبندن ولی مسیج رو باز می ذارن مصداق اونن که میگه
" گر ز حکمت ببندد دری ... ز رحمت گشاید در دیگری "
ذوق می کنم وقتی میبینم یه روزنه ی امیدی واسه آشنایی باقی گذاشتن .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 18:00
+2
sasan pool
sasan pool
ﺩﺭﺩ ﻣﻦ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﻣﺮﮒ ﻣﻠﺘﯽ
ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﮔﺪﺍﯾﯽ ﺭﺍ ﻗﻨﺎﻋﺖ،ﺑﯽ
ﻋﺮﺿﮕﯽ ﺭﺍ ﺻﺒﺮ ﻭ ﺑﺎ ﺗﺒﺴﻤﯽ ﺑﺮ ﻟﺐ
ﺍﯾﻦ ﺣﻤﺎﻗﺖ ﺭﺍ ﺣﮑﻤﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﯽ ﻧﺎﻣﺪ
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 17:13
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ