یافتن پست: #کم

sasan pool
sasan pool
حاج آقا بالای منبر سخنرانی میکرد می گفت :ما اسراییل رو میگیریم، اروپا رو میگیریم،
امریکا رو هم میگیریم. یارو بلند میشه میگه: حاج اقا اگه یه کم دیشتو بخوابونی
عرب ست رو هم میگیری!!!!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 17:12
+3
iraj
iraj
پسر: بابا کی میریم خرید کنیم
پدر:پسرم هنوز حقوق ندادن همه جنس ها گرون امسال یه کم باید صرفه جویی کنیم

اخبار ساعت 9:
آقا اوومدین خرید؟؟؟....بله خیلی هم خوبه جنس ها ارزون هستش و قیمت ها مناسب

پسر نمیدونه پدره کارگرش دروغ میگه یا اخبار...
خدایا هیچ پدری را تووو این موقیعیت قرار نده که فرزند کوچکش بهش شک کنه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 17:02
+3
ronak
ronak
صــــ ـد بار دیگر هم که " تاس " بریزی ...
جفت نمی آوری
اینجا هم حکــــــــم میکنیم...
و حاکم دل* است...
بیهـــــوده به دنبال بهـــ ـانه نباش!!!
این دل به آهی چرخش تاس را سحــــ ـر می کنــــ ـد..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:04
+3
jalal
jalal
بزرگترین خیانت به خود آنست که انسان آفریده شده باشیم ولی مانند و حتی کمتر از حیوان رفتار کنیم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 15:24
+8
sasan pool
sasan pool
حالا که رفته ای

بهانه ی خوبی است

شب

سکوت

کویر

فقط صدای این هق هق را کم کنید ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:10
+3
ronak
ronak
نگران نباش ، طوریم نیست
تنها کمی عاشق ات شده ام
دوسه خط شعر روبراه ام می کنـــــد
. . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:08
+4
شاهین
شاهین
مادربزرگم می گه برو گلپرو ازاشپزخونه بیار.من هرچی گشتم پیدا نکردم.گفتم نیست.مادربزرگم گفت تو همون کمد اولیه.دوباره گشتم نبود..میگم نیست به خدا..میگه من نمی دونم تو این دانشگاه چی بهتون یاد میدن.... :|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 23:16
+1
امید
امید
قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.
بعد از مرگم، انگشتهای مرا به رایگان در اختیار اداره انگشتنگاری قرار دهید.
به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!
ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کنند.
عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب کیدا ممنوع است.
بر قبر من
پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.
کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!
مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.
روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.
دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!
کسانی که زیر تابوت مرا میگیرند، باید هم قد باشند.
شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.
گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.
در مجلس ختم من گاز اشکآور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.
از اینکه نمیتوانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم
وصیت حسین پناهی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 20:42
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
دوستی های امروزی......

بعضی دوستیها مثل قصه نوحه ، (بعضیا از ترس توفان میآن پیشت)

بعضی دوستیها مثل قصه ی ابراهیمه ( باید همه چیزتو قربانی کنی)

بعضی دوستیها مثل قصه مسیحه ( آخرش به صلیب میکشنت).

اما بیشتر دوستیها مثل قضیه موساست ، ( یه کم که دور میشی یه گوساله جاتو میگیره)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 17:32
+4
ronak
ronak
فریاد ها مرده اند ...



سکوت جاریست



تنهایی حاکم سرزمین بی کسی است



می گویند خدا تنهاست ...



ما که خدا نیستیم ...



پس چرا تنهاییم ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 15:36
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ