یافتن پست: #کم

ronak
ronak
یک روز یه یزدی می ره رو پشت بام خونه اش که آنتن رو درست کنه که یک دفعه از طبقه ششم میفته پایین همین که از جلوی پنجره اشپزخونه خودشون رد می شه می بینه خانومش داره برنج درست می کنه داد می زنه می گه خانم یک پیمانه کمش کنننننننننن !!!!!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 12:42
+3
-1
ronak
ronak
دوست دختر غضنفر بهش می گه یه حرفی بزن تا قلبم وایسه، غضنفر بعد از کمی فکر می گه: “داداشت پشت سرته!”
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 12:28
حمید
حمید
در SMS
ها ها ها گول وخوردی .من sms نبیدم من وجدان موبایلت بیدم . خواستم منو در آری تا
کمی هوا وخورم.{-32-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 02:15
+1
hadith
hadith
چه وقت زنان خدا را شکر می کنند؟ زن رو به خدا کرد و گفت: چرا باید دیه ما نصف مردها باشد؟ خداوند مهربانانه فرمود: عزیز من ! اگر با کشتن، تو را از شوهرت بستانند، به او هشت میلیون می رسد، ولی اگر او را بکشند تو صاحب شانزده میلیون می شوی !!! زن خندید و گفت: خدایا حکمتت را شکر ...{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 15:27
+5
نیوشا
نیوشا
بیبنم اگه یه روز از خواب بیدار بشی ببینی اون که دوستش داری گذاشته رفته صبحونه چی می خوری.؟!!!
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 14:58
+8
sasan pool
sasan pool
آهنگ یاس درباره شکست اس دق لال :
.
.
.
از چی بگم؟
... ... ... ... شاید اس اس دوس داری
قصه ی همون اس دق لالِ سه تایی
اگه قصه تلخه گناه واقعیت
داستان اس اس و گل های باخت دیشب
که نشستن تو آزادی با افسوس کاشکی
یه دنیزلی جای یه مظلومی مغرور داشتیم
مهدی موقعیت ساخت و زائد گل گرفت
اتشی که کل ورزشگاه رو مثله گرگ گرفت
یه اس دق لالی با داد و فریاد گفت زود
حمله کنید و گل بزنید ولی وقتم کم بود
چشمام خشک شد یکم بهم اشک بده ایزد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 14:11
+9
نیوشا
نیوشا
رکه تو کلیسا
نشسته بوده، یهو می‌بینه یه دختر خیلی میزون میاد تو. میدوه میره پشتِ یه
مجسمه قایم میشه. دختره میاد میشینه جلوی محراب و میگه: ای خدا! تو به من
همه چی دادی، پول دادی، قیافه دادی، خانواده خوب دادی...فقط ازت یه چیز
دیگه میخوام..اونم یه شوهر خوبه ...یا حضرت مسیح‌! خودت کمکم کن! [!] از
پشت مجسمه میاد بیرون میگه: عیسی هل نده!‌ خودم میرم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 13:40
+8
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در MEETING S
سلام به همه: برای جمعه12/12/90قرار شده برنامه درکه بزاریم؟؟؟کیا پایه ان؟تو دیدگاه اعلام کنن
13 دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 13:24
+8
parnian
parnian
دوستان عزیز توجه بفرمایین ....

وقتی فین میکنین وسط دستمال رو نگاه نکنین !!!!
کمتر گزارش شده که کسی مروارید فین کرده باشه! ... :
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 12:12
+4
hadith
hadith
در سطل های زباله
می جوید
شاید کسی
مقداری زندگی را
دور بیاندازد
فقط کمی!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 01:22
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ