یافتن پست: #کم

امیرحسین
امیرحسین
واستا دنیا من میخوام پیاده شم - همینجا ؟؟؟ بله لطفا!! چند میشه؟ -
کجا سوار شدی؟ دهه شصت بود... - برو داداش... صلوات بفرست....
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 01:18
+9
-1
hadith
hadith
دوست داری بخند
دوست داری گریه کن
و یا دوست داری
مثل آینه مبهوت باش
مبهوت من و دنیای کوچکم
دیگر چه فرق می کند
باشی یا نباشی
من با تو زندگی می کنم{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 00:23
+7
sasan pool
sasan pool
آهنگ یاس درباره شکست اس دق لال :
.
.
.
از چی بگم؟
... ... ... ... شاید اس اس دوس داری
قصه ی همون اس دق لالِ سه تایی
اگه قصه تلخه گناه واقعیت
داستان اس اس و گل های باخت دیشب
که نشستن تو آزادی با افسوس کاشکی
یه دنیزلی جای یه مظلومی مغرور داشتیم
مهدی موقعیت ساخت و زائد گل گرفت
اتشی که کل ورزشگاه رو مثله گرگ گرفت
یه اس دق لالی با داد و فریاد گفت زود
حمله کنید و گل بزنید ولی وقتم کم بود
چشمام خشک شد یکم بهم اشک بده ایزد
این اس دق لالی ها چطور واسه پرسپولیس برنامه بریزن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 21:37
+3
حمید
حمید
مي دونم بيداري و داري ستاره ها رو مي شماري ولي يکيش کمه... آخه داره اس ام اس ميزنه.... منم خوابم نمي بره دارم گوسفندا رو مي شمارم اما يکيش کمه... چون داره اس ام اس ميخونه!{-18-}{-18-}{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 17:03
+8
حمید
حمید
در SMS
گلبم اذ دوریط میسل قونجیش طون طون میزنی فوشار میاد رو اسابم . چیه چرا میخندی . تورکم ساوات ندارم . آما دوسیط که دارم{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:26
+2
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
توقع زیادی نیست خواستن امنیت آغوش تو وعشقی که زیر خط کمربند نباشد!!!{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 15:44
+5
مهسا
مهسا
به سلامتی پدری که لباس خاکی و کثیف میپوشه میره کارگری برای سیر کردن شکم بچه اش ، اما بچه اش خجالت میکشه به دوستاش بگه این پدرمه{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 15:29
+7
حمید
حمید
در SMS
جاسـم مـیره یخ بخره پول کم مـیاره به یخ دسـت مـیزنه مـیگه از این سـردتر نداری؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 14:49
+2
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
تونل ها ثابت کردند که حتی در دل سنگ هم ، راهی برای عبور هست …

ما که کمتر از آنها نیستیم ، پس نا امیدی چرا . . . ؟{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 14:42
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
گذشته رو اگه به دوش بکشی کمرت خم میشه

ولی اگه بذاری زیر پات قدت بلند میشه . . .
{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 14:04
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ