یافتن پست: #کم

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
ma dg berim bekhaaaabim...masalan mikham sobe zod beram koh....shabe hamegi bekheeeeeeeeyrrrrr....doseton midaraaaaaam
127 دیدگاه  •   •   •  1390/11/28 - 01:36
+6
sasan pool
sasan pool
‫دلم خوش بود که یارم با وفا بود
کمی از زندگیش از آن ما بود
ولی افسوس که فکر ما غلط بود
که زنگ تفریحش احساس ما بود
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 21:35
+3
poria
poria
[!] سوار تاکسی بوده ... بعد از مدتی یکی پیاده میشه و درو محکم میبنده ... راننده میگه : الاغ بی شعور ... یه کمی جلوتر یه نفر دیگه پیاده میشه و باز در و محکم میبنده و بازم راننده میگه : الاغ بی شعور ... خلاصه نوبت به [!] میرسه و [!] هم با دقت در و آهسته میبنده میبینه راننده داره نگاش میکنه به راننده میگه : چیه ... الاغ باشعور ندیدی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 20:28
+1
poria
poria
رشتیه به دوستش میگه : خاک بر سر بی غیرتت کنن....زنم خالکوبی عکس خواهرتو رو شیکم اصغر اقا دیده
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 18:46
poria
poria
رکه یه بسته هزار تومنی میشمره، 250 تومن کم میاره .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 18:36
+1
امید
امید
عاقبت یک روز مغرب محو مشرق میشود

عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق میشود

شرط میبندم زمانی که نه زود است و نه دیر

مهربانی حاکم کل مناطق میشود
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 18:25
+1
poria
poria
یه روز یه [!] یه چراغ جادو پیدا میکنه، دست میکشه روش؛ غولش در میاد و میگه: ‌دو تا آرزو بکن. مرده میگه: یه نوشابه خنک میخوام که هیچ وقت تموم نشه. غوله بهش میده. مرده یه کم میخوره؛ میگه: ‌به به! چقدر خنکه! یکی دیگه هم بده
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 18:21
+4
sasan pool
sasan pool
شنیدم که رستم فلان کاره بود (جنگجو) فلان جای ایشان کمی پاره بود (آرنج) دو دستش همیشه فلان جاش بود (کمر) فلان چیز او تا نوک پاش بود (شمشیر) چو راه فلانش همی تنگ بود (حوصله) فلان با فلانش سر جنگ بود (عقل و احساس) چو رستم فلانش همی راست بود (عزم و اراده) فلان کردنش کردن ماست بود (جنگ)
فکر بد نکنید طنز بود.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 16:36
+6
mehdy
mehdy
کسانی که شیرازی نیستن فک نکنم از این اس ام اس چیزی بفهمن ولی اگه فهمیدن معذرت می خوام


فرهنگ لغت شیرازی:

حرف نزن = گو خوری نکن

دروغ گفته = گو خورده

سهم من کمه = گوش مونده بری من

خرابش کرده = گو زده توش

هیچی بلد نیست = گو سرش میشه!

خیلی ضعیفه = هیچ گویی نیست

فقیره = گو داره

بدرد نمی خوره = برا گو خوبه!

خیلی بد رانندگی می کنه = مثل گو می رونه

تو فوتبال خیلی خوب گل می زنه = تو فوتبال مثل گو گل می زنه!!

آدمه بدی هست = آدمه گوی یه

و این داستان ادامه دارد...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 12:50
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
به یارو میگن امتحان رانندگی قبول شدی ؟ میگه معلوم نیست ماشینو زدم تو دیوار ، سروان رفته تو کما منتظرم برگرده ببینم چی میشه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 02:46
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ