یافتن پست: #کم

امیرحسین
امیرحسین
دنیای بی رحمی است.چه زود پیش چشم عزیزانمان ارزان میشویم!چاره کم کردن رابطه هاست که لااقل به مفت نفروشنمان...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 23:06
+4
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
زن چراغ خانه است {-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه لطفا{-17-}{-17-}{-17-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 23:02
+3
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
من مي‌توانم خوب، بد، خائن، وفادار، فرشته‌خو يا شيطان‌ صفت باشم.
من می توانم تو را دوست داشته باشم یا از تو متنفر باشم ،
من می توانم سکوت کنم ، نادان یا دانا باشم ،
زیرا من یک انسانم و این ها صفات انسانی است .
و تو هم به یاد داشته باش :
من نباید چیزی باشم که تو می خواهی ،
من را خودم از خودم ساخته ام ،
تو را دیگری باید برایت بسازد .
و تو هم به یاد داشته باش :
منی که من از خود ساخته ام ، آمال من است ،
تویی که تو از من می سازی آرزوهایت یا کمبودهایت هستند.{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 22:10
+3
مهسا
مهسا
سه مایحتاج اساسی جوان سال 57: سیگار پشت مو کاپشن چرم ... سه مایحتاج اساسی جوان سال 67: سیگار پیکان سهمیه سه مایحتاج اساسی جوان سال 77: سیگار واکمن ژیلت سه مایحتاج اساسی جوان سال 90: سیگار ایرانسل فیس بوک !{-2-}{-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 21:04
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
فرق لباس خريدن دخترها و پسرها؟
پسرها:

انتخاب کت، پرداخت پول و خارج شدن از پاساژ.

دخترها:

فروشنده:خب چطور بود خانوم؟

دختر:راستش این مانتو خیلی چاق نشونم میده بی زحمت اون یکی مانتو رو بیارید ممنون.

فروشنده:خب این یکی خوب دیگه نه؟

دختر:نه این یکی بر عکس لاغر نشونم میده ببخشید اون بالای رو بی زحمت میدید.

فروشنده:خب خانوم پسندیدي؟

دختر:وای نه این یکی یه خورده بلنده یه دونه تنگ ترشو و کوتاه ترشو بهم بده میخوام وقتی میپوشم از تنگی دکمه هاش بهم نرسه.

فروشنده:خب چی شد بالاخره پسندیدي؟

دختر:راست
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:59
+4
حمید
حمید
در SMS
این بار مبلغ قبض موبایلم خیلی کم شده بود
اما اصلا خوشحال نشدم
هشتصد هزار و ششصد
عددی که تنهایی ام را به رخم می کشید . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:53
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
منم برم دیگه {-44-}{-44-}{-44-}{-44-}
شرم ام کم {-23-}{-23-}{-23-}
خسته نباشم{-11-}{-11-}{-11-}
میدونم مراحم ام {-16-}{-16-}{-16-}{-16-}
میرم ک بدونین مزاحم یعنی چی لعنتیا{-27-}{-27-}{-27-}
بابای همگی{-52-}{-52-}{-52-}{-52-}
هووووووووووووووووووووووووووووووووو لامصب من...بابای{-49-}{-35-}{-41-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 16:29
+3
sepideh
sepideh
حرفها چه كارها كه نمي كنند!
4 دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 16:12
+4
sepideh
sepideh
یه دونه از این سوسک ریزا هست ، هر شب ساعت 12 که میشه این میاد رو میز و کمد من راه میره، هی وای میسته نگام میکنه باز راه میره .. منتظرم یه شب روی اون غرور مسخرش پا بزاره و بگه که عاشقم شده ..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 15:58
+3
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
✦✦✦☂˙·٠•●♥*سروین*♥●•٠·˙☂✦✦✦
انسان با سه بوسه تکمیل می شود
1-بوسه مادر که با ان پا به عرصه خاکی می گذاریم
2-بوسه عشق که یک عمر با ان زندگی می کنی
3-بوسه خاک که با ان پا به عرصه ابدیت می گذاری{-49-}{-49-}{-49-}{-49-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 15:03
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ