یافتن پست: #کم

امید
امید
افراد تو این عکس رو اگه میشناسید Like کنید
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 16:49
+6
ronak
ronak
گوزها بادهای رنج دیده ای هستند که پیـچ و خم روده را طی کرده اند

و هنـگام خروج فریـاد آزادی سر میدهند
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 16:30
+4
ronak
ronak
مهندس شهر حیف نون اینا ، به کمک مهندسی معکوس

موفـق به تولیـد سرنشین بدون هواپیـما شدند
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 16:28
+4
ebrahim
ebrahim
لپ تاپم رو بردم نمايندگيش، مي گم ضربه خورده کار نمي کنه، يارو ميگه ضربه فيزيکي؟!! پـَـــ نــه پـَـــ ، يکم بي محلي کردم، ضربه روحـــي خورده
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 16:07
+3
ronak
ronak
به یارو میگن امتحان رانندگی قبول شدی ؟ میگه معلوم نیست ماشینو زدم تو دیوار ، سروان رفته تو کما منتظرم برگرده ببینم چی میشه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 15:40
+5
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
میروم تا دره میخانه کمی مست کنم
جرعه بالا بزنم انچه نباید بکنم
انقدر مست کنم که اندوه جهانم برود
استکان روی لبم باشد و جانم برود
برود هر که دلش خواست شکایت بکند
شهر باید به من الکلی عادت بکند
{-35-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 15:24
+6
hadith
hadith
ببین چه دلخوشی ساده ای همینم بس
که یاد من- به هر اندازه مختصر باشی
چقدر دفترکم رنگ و روح می گیرد
تو درحواشی این متن هم اگر باشی...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 15:16
+6
zahra
zahra
[!] و تهرونیه دعواشون میشه، میبرنشون کلانتری. افسرنگهبان از تهرونیه میپرسه: اسمت چیه؟ یارو با بیخیالی میگه: فِری... افسره حسابی چپ و راستش میکنه، میگه: بی پدر فکر کردی اینجا خونه خالست خودمونی شدی؟ گفتم اسمت چیه؟ تهرونیه که حساب دستش اومده بوده میگه: فریدون قربان! افسره برمی‌گرده به [!] میگه اسم توچیه؟! [!] اسمش قلی بوده، یکم فکر میکنه بعد با ترس جواب میده: قولیدون!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 23:42
+6
-1
عسل ایرانی
عسل ایرانی
هواشناسی اعلام کرد از فردا موج جدیدی از تعطیلات وارد کشور خواهد شد!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
با پرتاب کردن حتی یک مشت برف از فریزر به کوچه به تعطیلی مدارس کمک کنید!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 22:50
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ