gha3m
تجربه ثابت کرده محکم ترین ضربه ای که تو زندگیت میخوری از همونی که میگه 1تار مو از سرت کم شه میمیرم !
Mohammad Mahdi
مرا اینگونه باور کن ، کمی تنها کمی بی کس ، کمی از یادها رفته ، خدا هم ترک ما کرده ، خدا دیگر کجا رفته ؟ نمیدانم مرا آیا گناهی هست ؟ که شاید هم به جرم آن ؛ غریبی و جدایی هست
gha3m
به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات به جای اینکه تَرکمون کنن درکمون می کنن ....
gha3m
لطفا . بدون.توهین به همدیگه ..تیکه هاتون رو...بندازید..و..بدون.ملاحظه. از.همدیگه.......کم..نیارید..
gha3m
گذشت همیشه باعث محکم شدن رابطه نمی شود گذشت بی جا گاهی راه رو برای خیانت هموار میسازه !
gha3m
گروه خانمها به اين نتيجه رسيدند که کامپيوتر بايد مذکر باشد چون: 1) اگه بخواهي بهشون بگي کاري رو انجام بدن، اول بايد روشنشون کني 2) اونها اطلاعات زيادي دارند اما هنوز خودشون نمي تونن فکر کنن 3) از اونها انتظار حل مشکلات ميره، اما نصف اوقات خودشون مشکلن؛ 4) به محض اين که نسبت به يکيشون تعهدي پيدا ميکني، ميفهمي اگه يکمي ديگه صبر کرده بودي، يک مدل بهتري ميتونستي داشته باشي. اما گروه آقايان معتقدند که جنسيت کامپيوتر قطعا بايد مونث باشه چون: 1) هيچ کس غير از سازندگانشان از منطق داخليشان سر در نميآورد 2) زبان فطريشان براي هيچ کس غير از خودشان قابل درک نيست 3) حتي کوچکترين اشتباه در حافظه طولاني مدتشان باقي ميماند تا زماني آن را به ياد بياورند (به رخ بکشند)؛ 4) به محض اين که به يکي از آنها تعهدي پيدا کردي، ميفهمي که نصف حقوقت رو بايد خرج لوازم جانبيش کني. کدومشون راست میگن؟؟؟
سحر
بیا نیوشا جون.... بچه ها دیگه قضاوتش با خودتون.. ببینید کی اول شروع کرده