gha3m
در سينه دلي به وسعت غم دارم / بر زخم دلم نياز مرهم دارم هر چيز براي خود فراهم کردم / در زندگي ام تو را فقط کم دارم . . .
gha3m
اینو میبینید یاده چی میفتین هــــــــــــــــــــا
zahra
استقبال کم نظیر از اصغر فرهادی...!!!
Mohammad Mahdi
ای خدا hard دلم فرمت مکن *فـیلد مـا را خالی از برکت مـکن*آپشن غـم را خـدایا on مـکـن*فایل اشکم را خدایا run مکن*delete کـن شاخه هـای غصه را *سـردی و افـسـردگـی را، هـر سـه را*jumper شـادی بیا تا set کنیم*سیستم انـدوه را reset کنیم*نـام تـو password درهـای بهشت*آدرس e-mail سایت سرنوشت*ای خــدا روز ازل code داشــتـی*موس بود اما مگر pad داشتی*که چـنیـن طـرح تــری دی مــی زدی *طرح خود بر روی cd می زدی*تـا نـیفـتد bug در انـدیشـه مــان*تـا کـه ویـروسـی نگـردد ریشـه مـان*ای خــدا از بـهــر مــا ایـمـن فـرسـت*بهـر دلـهای پـر آتـش fan فرست*ای خــدا حــرف دلـــم بـا کـی زنــم*help می خـواهم که F1 می زنم
آره آلبوم علی تکتا چند روز دیگه منتشر میشه
1390/11/8 - 00:36این آهنگ تنظیمش آرمیک ولی تنظیم کنندگان آلبوم جدیدش خودش . فرشاد فارسی(تنظیم کننده ی آلبوم کما) و ایمان حجت است
1390/11/8 - 00:54