یافتن پست: #کم

ronak
ronak
پلیس آمریکا پلیس ایران ! فقط فیروزآبادی اندازه کل پرسنل اونا شکم داره :)) میتونم افتخار کنم این لحظه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 00:41
+5
Romantic
Romantic
سلام کم و بیش با فضای سایت اشنام کسی نمیخواد بهم خوش امد بگه؟
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 00:18
gha3m
gha3m
من از نسل کوروشم ، که من ماندم و ماهیانه 45 هزار تومان یارانه !!! من از نسل ستارخان و باقرخانم ، که فقط ترافیک خیابانش برایم مانده !!! از دریای کاسپین ، فقط ویلاهای ساحلی اش مانده برایم ...!!! از خلیج فارسش ، فقط رای گیری هایش !! از آذربایجانش ، برایم جک هایش مانده ...! از سکه های دوره هخامنشی ، برایم ریال ماند !! از آزادی بیان ، برایم دیوار های دستشویی های عمومی ماند ...! ابراز احساساتم شد اس ام اس ، زندگی ام گره خورده به زندگیه مجازی ، فریادم شد دکمه های کیبرد ، ترسم شد از ماشین پلیس !! من از نسل کوروش بودم !!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 23:26
+3
gha3m
gha3m
وقتی از آسانسور پیاده میشین دکمه های تمام طبقات رو بزنین و محل رو ترک کنین آآآیییی حال میده! D:D:D:D:D:D:
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 23:26
+3
gha3m
gha3m
هندویی عقربی را دید که در آب برای نجات خویش دست و پا میزند ... هندو به قصد کمک دستش را به طرف عقرب دراز کرد اما عقرب تلاش کرد تا نیشش بزند ! با این وجود مرد هنوز تلاش میکرد تا عقرب را از آب بیرون بیاورد اما عقرب دوباره سعی کرد او را نیش بزند ! مردی در آن نزدیکی به او گفت : چرا از نجات عقربی که مدام نیش میزند دست نمیکشی ؟! هندو گفت : عقرب به اقتضای طبیعتش نیش میزند. طبیعت عقرب نیش زدن است و طبیعت من عشق ورزیدن ... چرا باید از طبیعت خود که عشق ورزیدن است فقط به علت این که طبیعت عقرب نیش زدن است دست بکشم ؟! هیچگاه از عشق ورزیدن دست نکش همیشه خوب باش حتی اگر اطرافیانت نیشت بزنند ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 15:58
+4
gha3m
gha3m
بعضی وقتا آدم دلش میخواد 2 تا دستش رو بذاره 2 طرفه صورتِ بعضیا محکم فشار بده!! بعد لباش که غنچه شد ، محکم ماچش کنه ...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 15:57
+3
gha3m
gha3m
‪ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ
ﺗﻨﺸﺎﻥ ﺑﻮﯼ ﻣﺤﺒﺖ ﺧﺎﻟﺺ
ﻣﯿﺪﻫﺪ
ﺑﮑﺮﻧﺪ
...ﻧﺎﺑﻨﺪ
... ﺍﺣﺴﺎﺳﺸﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ
ﺍﺳﺖ
ﻟﻤﺲ ﻧﺸﺪﻩ ﺍﻧﺪ
ﺑﺎﻭﺭ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ...ﺗﺤﻘﯿﺮ
ﻧﺸﺪﻩ ﺍﻧﺪ
ﺁﺭﯼ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻨﺪ
ﻧﺎﺩﺭﻧﺪ ﮐﻤﯿﺎﺑﻨﺪ
ﭘﺎﮐﻨﺪ
ﻭﻗﺘﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺭﻭﺯﯼ
ﮐﻨﺎﺭ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻻﻻﯾﯽ ﺑﺨﻮﺍﻧﻨﺪ
ﺷﺮﻣﺸﺎﻥ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ﺍﺯ ﻧﺎﻡ
ﻣﺎﺩﺭ
ﻭ ﺯﯾﺮ ﺁﻏﻮﺵ ﻫﻤﺴﺮﺷﺎﻥ
ﭼﺸﻤﺎﻧﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ
ﺑﺴﺖ ﮐﻪ
ﺑﺎ ﺭﻭﯾﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺳﺮ ﮐﻨﻨﺪ‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 15:56
+1
gha3m
gha3m
عاشق اینم که وقتی یه نفر توی فیلم میمیره، زل بزنم به سینه و شکمش ببینم تکون میخوره یا نه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 11:24
رضا
رضا
برو ای ترک که ترک تو ستمگر کردم حیف از آن عمر که در پای تو من سر کردم عهد و پیمان تو با ما و وفا با دگران ساده دل من که قسمهای تو باور کردم به خدا کافر اگر بود به رحم آمده بود زان همه ناله که من پیش تو کافر کردم تو شدی همسر اغیار و من ازیار و دیار گشتم آواره و ترک سر وهمسر کردم زیر سر بالش دیباست تو را کی دانی که من از خار وخس بادیه بستر کردم در ودیوار به حال دل من زار گریست هر کجا ناله ناکامی خود سر کر دم در غمت داغ پدر دیدم وچون در یتیم اشکریزان هوس دامن مادر کردم اشک از آویزه گوش تو حکایت می کرد پند از این گوش پذیرفتم از آن در کردم پس از این گوش فلک نشنود افغان کسی که من این گوش زفریاد وفغان کر کردم ای بسا شب به امیدی که زنی حلقه به در دیده را حلقه صفت دوخته به در کردم شهریارا! به جفا کرد چو خاکم پامال آنکه من خاک رهش را به سر افسر کردم.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 10:41
ALI SHABAN
ALI SHABAN
فروش 410 هزار نسخه‌ای ترانهٔ «بهشتِ» کُلدپلی؛*** کُلدپلی و ارائه پرفروش‌ترین ترانهٔ دنیای راک 2011 ::در دیدگاه::
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 05:19
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ