یافتن پست: #کم

Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
چرا هیچ کس جز "پــ نه پــ" چیزی نمی نویسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ {-9-}
11 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 13:11
+3
رضا
رضا
حالا که تموم شد،تو هم داری می ری مبادا که دست کسی رو بگیری خدایا نگاه کن دست تو چه وقتی پر از اشکم اما می خندم به سختی گلومو رها کن تو ای هق هق من می مردم برا اون،نبود عاشق من مبدا که عشقم تو قلبش بمیره می ترسم که دست کسی رو بگیره بگین کاری اینبار ازم بر نیومد بگین کم آوردم یا صبرم سر اومد بگین باز بیاد و به قلبم بشینه بگین جای اسمش هنوز نقطه چینه تو احساس من رو چه راحت ربودی اگر من شکستم مقصر تو بودی مگر منرو در حد مردن ندیدی؟ تو دلـخر نبودی،چـرا دل بـــــ[!]؟ دلم روز و شبها تو تنهایی سر کرد بگین که تموم دعاهاش اثر کرد بگین اونو دست خدامون سپردم بگین مقصر نبودم،ولی پاشو خودرم بگین خیلی وقته که صبرم سر اوم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 12:28
+1
mina_z
mina_z
وضوع: پَــ نَــ پَــ دوستم زنگ زده موبایلم میگه ممد پول داری یه خورده بهم بدی؟ بهش میگم: بیا عابربانکم رو بگیر برو. میگه: توش پول داری. گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ گفتم تو خونه نشستی دلت گرفته گفتم بدم بری یه دوری باهاش بزنی!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 11:50
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زنه شکمش اومده جلو، رفیق ما می پرسه این خانم حامله است؟ پـَـ نه پَــ، این زن آقا گرگه ‌است، شنگول رو خودش خورده، منگول رو داده به شوهرش!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 03:22
+1
عسل ایرانی
عسل ایرانی
پسره تو خیابون اومده بهم میگه :خانوم شماره مو میگیری؟ میگم:نه! میگه جدی نمیگیری؟! میگم: پ نه پ!میخوام بگیرم اما گفتم یکم ناز کنم بگی وای چه دختره محجوبی! والا!داستان داریما!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 03:19
+2
رضا
رضا
خداحافظ گل نازم،کاشکی مهربون نبودی میدونم سخته جدایی،آخه عادت کرده بودی بعد من خودم میدونم،..................
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 20:41
+1
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
میرسد روزی که بی هم میشویم! یک به یک از جمع هم کم میشویم! میرسد روزی که ما در خاطرات ... موجب خندیدن و غم میشویم گاه گاهی یاد ما کن ای رفیق ... میرسد روزی که بی هم میشویم...!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 18:49
+2
ebrahim
ebrahim
انشمندان متعقدند که مغز انسان فقط به اول آخر کملات توجه مکینه برای هیمنه که تو تونستی این رو بخونی . . . !!! حالا دوباره با دقت بخون{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 01:39
+1
shahin ES
shahin ES
این بابای ما همیشه یه گوشه کمین میکنه تا ما میریم آشپزخونه میگه فولان چیزو بیار، چایی بزار، آب بیار، نون بده.{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 00:46
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
من 22 دی برای تولدم پارتی بگیرم کیا میان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
31 دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 00:37
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ