یافتن پست: #گل

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
کنار آب و پای بید وطبع شعر و یاری خوش

             معاشر دلبری شیرین و ساقی گلعذاری خوش

             گوارا بادت این عشرت که داری روزگاری خوش

هرآن ﮐس راکه درخاطرزعشق دلبری باری ست

                 سپـــندی گو بر اتش نه که دارد کار و باری خوش                                                  

الا ای دولتی طالع که قدر وقت می دانی حافظ
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 21:26
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

برای تو از تمام گل های سرخ هستیم چیدم و دست هایم از خارهای وحشی زخمیت ، و تو باز هم می گویی کم است .


دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 18:34
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

یادت باشه علف هرز چیزی نیست به جز گلی که هیچکس دوستش نداره .


دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 18:19
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
من به خدا که ازخداغیرخدانمی خواهم

درددلم دوا بودازتودوا نمی خواهم

ساکن خلوت دلم بردرگل چرا روم

شاه جهان جان منم نان چوگدا نمی خواهم

برسردارعشق اوتا که قدم نهاده ام

دیرفنا گذاشتم داربقا نمی خواهم

روضه تراوحورهم نارتراونورهم

من به خداکه راضیم جزکه رضا نمی خواهم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 18:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﻣﯿﺮﻡ ﺍﯾﺘﺎﻟﯿﺎ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻭﻧﯿﺰ ﻭ ﺑﺮﺝ ﭘﯿﺰﺍ، ﻓﻘﻂ ﻭ
ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﺩﯾﺪﻥ ﺭﻭﯼ ﮔﻞ" ﺣﻤﯿﺪ
ﻣﻌﺼﻮﻣﯽ ﻧﮋﺍﺩ " ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﺍﻋﺰﺍﻣﯽ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ
ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ، ﺭﺭﺭﺭﺭﺭﻣﻤﻢ
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 18:14
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
سلام به همه من امدم


اما کسی من دوس نداره {-6-}{-6-}{-6-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 18:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاه دلم می گیرد



گاه زندگی سخت می شود



گاه تنها تنهایی آرامش می آورد



گاه گذشته اذیتم میکند



این گاه ها ... گهگاه تمام روزوشب من میشوند



آن وقت بغض گلویم رامی گیرد!



درست مثل همین روزها...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 18:02
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر بخواهی یکدیگر را دوست خواهیم داشت

با لب هایت در سکوت

و این گل سرخ، سکوت را نخواهد شکست

مگر برای سکوتی ژرف تر



این درخششِ لبخند، ناگاه بی درنگ

به آواز در نخواهد آمد هرگز

اگر بخواهی یکدیگر را دوست خواهیم داشت

با لب های تو در سکوت
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 17:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرا همشون خوشگلو خوش استایل و خوش تیپن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
البته از دور...
خیلی دوووووووووووور...
حدودا 10-15 کیلومتر
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 17:09
+5
zahra
zahra
سلام من امدم
6 دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 16:55
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ