یافتن پست: #گل

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
باز قلبم عشق را در خویش باور میکند

با تمام لحظه های بی کسی سر میکند

خاطرات با تو بودن هم چو گل در باغ دل

خلوت بی انتهایم را معطر میکند
دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 01:16
+4
saqar
saqar
آخرین ویرایش توسط 28000 در [1392/05/3 - 19:46]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:41
+7
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
آخرین ویرایش توسط tiyam در [1392/05/3 - 20:31]
47 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:26
+20
AmiR
AmiR
دل به چشمش دادم
دل به صداش دادم
دل خوشگلیش دادم
دل به عطره تنش دادم
دل به هرچیش که دادم
آخرش چیشدش
گفتش همه چی حوس بوده.
منم روش خیلی غیرت و غرور و...داشتم
همشو زیر پام گذاشتم بخاطرش
ولی اون چی
گذاشتو رفت
{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 18:48
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


به درختان جنگل گفتم شما با اين عظمت چرا از تكه آهني به نام تبر ميرنجيد. گفتند.... رنج ما از تبر نيست از دسته ي آن است كه از جنس خود ماست {-15-}


دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 18:01
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:36
+2
saqar
saqar
در CARLO
اینجا مکانیست برای خالی کردن عقده هایی که هراز گاهی زیر گلویم لانه می کند.
اینجا همان جاییست که روح تب آلودم را پاشویه می کنم شاید که آرام گیرم.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:39
+3
-1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

خاطرات هرچه شیرین تر باشند بعدها از تلخی بیشتر گلویت را میسوزانند ...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:03
+1
sepide zare
sepide zare
سلام. من sepide zare هستم، از اعضای جدید ... :)
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 13:59
+3
saman
saman
در CARLO

از دوستم پرسیدم با کدوم Browser با اینترنت داری کار میکنی؟


سافاری؟ اکسپلورر؟ اپرا؟ فایر[!]س؟


میگه با اون که اولش گوگل رو باز میکنه دیگه


اون ستـونِ کجاست lمیخوام سرمو بکوبونم بهش

1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 13:15
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ