یافتن پست: #گل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حتما لازم نیست

دیوانه ای در گوشت فریاد بزند

تا تو احساس ِ کر شدن کنی

گاهی آنقدر صدای سکوت بلند است

که تو دیگر نمی شنوی

نه صدای آواز گنجشکان را

نه صدای بوق ماشین های بی اعصاب را

و نه حتی صدای فریادهای تنهایی را

به هنگام ِ غرق شدن در خویش!

و آنچنان مسخ می شوی در محض

که اگر خود را در آینه ببینی

و یا سایه ات را بر دیوار

با وحشت از خود می پرسی

این غریبه کیست دیگر؟!

یا سنگی پرتاب می کنی به سوی خود

و یا گلوله ای را شلیک!

لی لی حقیقت
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 17:02
+3
vahid7z
vahid7z
بچه ها معرفی میکنم مونالیزا هم کلاسیه گلم{-7-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 13:57
+6
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
ﮔﻮﮔﻞ ﻋﺰﯾﺰ ﺑﺬﺍﺭﺣـــــــــﺪﺍﻗﻞ 2 ﺗﺎ ﺣﺮﻑ ﺍﺯ ﻧﻮﺷﺘﻤﻮ ﺗﺎﻳﭗ ﮐﻨﻢ ﺑﻌﺪ ﺣــــــــــــﺪﺱ ﺑﺰﻥ ﺁﺑﺮﻭ ﺣﯿﺜﯿﺘﻢ ﺭﻓﺖ ﺟﻠﻮ همه
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 13:21
+6
mahdi
mahdi
بهار من مرا بگذار و بگذر
رهایم کن برو دلدار و بگذر
من عادت می کنم اینجا به غمها
مرا پر کن از این اجبار و بگذر…

کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون ، به جای اینکه بپرسه “چته ؟ چی شده ؟” ؛ بغلت کنه و بگه “گریه کن” …
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 12:40
+6
vahid7z
vahid7z
نمکیه محلمونم از تو خوشگل تره مشترک مورد نظر{-32-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 11:59
+7
henzo_io
henzo_io
گل نارم دلم تنگه نزاشتن پیش هم باشیم

باید هر دو جدا از هم شریک دردو غم باشیم


دلم تنگه واسه چشمات ...


دلم تنگه گـــــــله نازم منم مثل تو دلگیرم

میدونم عاقبت یک شب از این دل تنگی میمیرم
...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 21:54
+8
ramin
ramin
کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون ، به جای اینکه بپرسه “چته ؟ چی شده ؟” ؛ بغلت کنه و بگه “گریه کن” …
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 19:04
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
اگه پسرا 1000 راه برا دروغ گفتن دارن...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دخترا 1001 راه برا مچ گرفتن دارن ....
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 16:41
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چند روز پیش رفتم بانک بانکم خلوت بود یه نفر قبل من اومده بود پول بگیره نزدیک 25 میلیون پول همشم 2 تومنی 5 تومنی 10 تومنی (هزاریا) منم شیطونیم گل کرد الکی گوشیرو گرفتم زیر گوشم گفتم ممد سریع موتورو بردار بیا جلو بانک ... خودمم رفتم تو ماشین نشستم
یارو تا ۴ بعد از ظهر از بانک بیرون نمیومد D:
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 10:15
+3
AmiR
AmiR
{-35-}{-35-}عشق لحظه ای...

سالها...

پنهانت کرده بودم

در سبزینه آن گیاهی که در

کالی احساسم روئیده بود

احساسم را کشتم

در هیاهوی نوبری بلوغ

و دچارت شدم در ناهوشیاری تنم

خواستنم ریشه در ابدیت داشت

سالها...

من ندانستم تو

عشق از " گلشن امروز " میخواهی

و بودن از " خوشه الان " میچینی...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 18:08
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ