یافتن پست: #گل

*elnaz* *
*elnaz* *
29 دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 01:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به روی برگ زیبای «گل سرخ»
نهادم با دلی غمگین لبم را
به امیدی که با یاد لب تو –
به صبح آرم به شادی یک شبم را
*
ولی هرچند بوسیدم گلت را
دل تنگم چو غنچه هیچ نشکفت
در آن حالت که گرم بوسه بودم –
گل سرخ تو در گوشم چنین گفت:
*
گل سرخم مخوان ای عاشق مست
که در پیش لب یار تو، خارم
به سرخی گرچه دارم رنگ آن لب
ولی شیرینی و گرمی ندارم//مهدی سهیلی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 20:32
+2
saqar
saqar
در CARLO
وقتي كه ما ايرانيا ميخوايم كسي رو ستايش كنيم؛

عجب نقاشيه نكبت…

چه دست فرمون داره توله سگ…

چه صدايي داره كثافت …

چه گيتاري ميزنه ناكس…

استاده كامپيوتره لامصب…

عجب گلي زد بي وجدان…

بي شرف كارش خيلي درسته…

دوستت دارم وحشتنـــــاك…

وقتي كه ميخوايم ناسزا بگيم يا نيش و كنايه بزنيم ؛

برو شازده…؟

چي ميگي بامعرفت …؟

آخه آدم حســـابي…؟

چطوري آي كيو…؟

به به استاد معظــــم…؟

كجايي با مرام…؟

آقاي محترم…؟

برو دكتـــر برو…؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 14:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از آپشن هایی که پسرا دارن اینه که .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شکست عشقی میخورن در حد خودکشی...
اصن داغون...
ولی باز هر دختر خوشگلی رو که میبینن میگن جو و و ن!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/1 - 21:00
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
سالهاست در مانده ام کم کم دارد به بغض هایم تعلق میگیرد.......
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 18:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نتیجه عاشقی در کشورهای مختلف چی میشه؟
توی انگلستان:
دو تا عاشق با کمال خونسردی حل قضیه رو به یه شرط بندی توی مسابقه ء اسب سواری موکول می کنن اسب هر کدوم برنده شد ، معشوق مال اون میشه
توی ایران:
فقط پول موضوع رو حل می کنه پدر و مادر دختر می شینن با همدیگه مشورت می کنن و خواستگاری که پولدار تر و گردن کلفت تره رو انتخاب می کنن عاشق شکست خورده اگه توی عشقش جدی باشه یا باید خودشو بکشه یا رقیب رو از میدون به در کنه یا افسردگی می گیره
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 17:29
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
دوستای گلم آهنگ جدید آرمین تو پروفایلمه
دوست داشتی گوش بدی ی سر بزن
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 13:37
+3
roya
roya
در CARLO
وقتی با فک و فامیلا اسم فامیل بازی میکنم :

اسم : غلام
فامیل : غلامی
غذا : غلام پلو
میوه : غلام سبز
شغل : غلام فروشی
شهر : غلام رود
کشور : غلامستان
گل : غلام بو
اشیا : غلام پلاستیکی
ماشین : همونی که غلام سوار میشه ! (اسمشو نمیدونم)
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 11:39
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شب بخیر دوستای خوبم
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:45
+4
binam
binam
راستی خدا
دلم هوای دیروز را کرده
هوای روزهای کودکی را
دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم
آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم
الفبای زندگی را
میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند
دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو
دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم
آن را نچینم
دلم میخواهد …
می شود باز هم کودک شد؟؟
راستی خدا!
دلم فردا هوای امروز را می کند
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:31
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ