به روی برگ زیبای «گل سرخ»
نهادم با دلی غمگین لبم را
به امیدی که با یاد لب تو –
به صبح آرم به شادی یک شبم را
*
ولی هرچند بوسیدم گلت را
دل تنگم چو غنچه هیچ نشکفت
در آن حالت که گرم بوسه بودم –
گل سرخ تو در گوشم چنین گفت:
*
گل سرخم مخوان ای عاشق مست
که در پیش لب یار تو، خارم
به سرخی گرچه دارم رنگ آن لب
ولی شیرینی و گرمی ندارم//مهدی سهیلی
mishnasam dg....badam migam bet
1392/04/3 - 01:50basheeeeeeeeeeeeeeeee
1392/04/3 - 01:51mg shoma kasi nistid k site kochiki b name parsic to hamin mayeha dashtid ha?k azatonam dozdide shod?
1392/04/3 - 23:33dar har sorat motmaenam k khodeton bodid......be har hal dg mohem nis......niaz b in hame hashiam nabod.......mamnon......
1392/04/3 - 23:42ama on siti k man migam ina nabod....khobe k mishnasin....afarin...100%movafagh misham....hamchenin u...
1392/04/3 - 23:47