داداشم آب هویج پریدِ تو گلوش
بهش میگم: بزنم پشتت؟
بهم میگه: منم بزنم تو دهنت؟ :@
من
داداشم
یه همچین داداش مهربونی دارم من (^_^)
man ki yeki yedone o azize khonam........
ino y dosti goft....
goftam bezaram va3e dadash daraaaaaaaaa
peeeeeeeeeeeeekh
من شب ها توی حال می خوابم داداشم بابک امد بالای سرم من داشت نماز می خوند من هم بلند شدم گفتم نماز میت می خونی بعد هم دمپایی پرت کردم توی صورتش خورد توی دماغش دواغش خون آمد تا دو ماه با من حرف نزد.این دادش من دارم.
وقتی مریض میشدیم و پزشک ازمون میپرسید : بیماریت چیه؟ منتظر مادرمون میشدیم ... و همیشه جواب دادن رو به اون میسپردیم ... چرا که میدونستیم مادرمون همون احساسی رو داره که ما داریم ... حتی از خودمون بیشتر دردمون رو احساس می کنه به سلامتی همه مادر های گل و عزیزمون