یافتن پست: #گل

mah3a
mah3a
یه روز میرم ایتالیا
.
.
.
.
.
.
.
نه واسه خاطر ونیز و برج پیزا....فقط و فقط واسه دیدن روی گل حمید معصومی نژاد خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران------با اون صدای [!]یش!!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 21:17
+5
reza
reza
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر....
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 21:13
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
به سلامتی اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته
بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌
انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی ...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:36
+7
mah3a
mah3a
گل می روید به باغ
گل می روید
.....................
یادتونه؟مردک می خوند؟
روزی صدبار تلویزیون می گذاشت
تهوع آور بود
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:58
+4
ronak
ronak
دریاخروش خودرا با موج تعریف میکند
آسمان خروش خودرا با ستاره ها تعریف میکند
جنگل خروش خودرا با درختان تعریف میکند
خداوند خروش خودرا با طبیعتش تعریف میکند
ومن خروشم را با تو تعریف میکنم
دوستت دارم....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:33
+6
Alireza
Alireza
افتخار میکنم ایرانییم به خاطر هفت شهر عطار و رستم فردوسی و پای آب سهراب
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:28
+8
کلاه قرمزی
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:18
+14
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
هنوز رو خاکیم یادمان نمیکنند! وای به روزی که خاکمان کنند!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:04
+5
ali rad
ali rad
نیا باران!زمین جای قشنگی نیست ...من از اهل زمینم خوب میدانم که گل درعقد زنبور است ولی پروانه را

هم دوست می دارد!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:02
+6
ronak
ronak
بی تو دلم می‌گیرد
و با خودم می‌گویم
کاش آن یک بار که دیدمت
گفته بودم
که بی تو گاه دلم می‌گیرد
که بی تو گاه زندگی سخت می‌شود
که بی تو گاه هوای بودنت دیوانه‌ام می‌کند
اما نمی‌گفتم
که این «گاه» ها
گهگاه
تمامِ روز و شب من می‌شوند
آن وقت بغض راه گلویم را می‌گیرد
درست مثل همین روزها!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:57
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ