یافتن پست: #گل

ronak
ronak
خـــــــدايــــــــــــــــــا در گلويم ابـــر کوچــکي ست
که خيــال بـارش نـــدارد.
ميــــــشود مــرا بــغل کنـــي ؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:12
+4
maryam
maryam
حرفهایم را تعبیر میکنی ، سکوتم را تفسیر ، دیروزم را فراموش ، فردایم را پیشگویی

به نبودنم مشکوکی ، در بودنم مردد ، از هیچ گلایه میسازی ، از همه چیز بهانه

من ؛ کجای این نمایشم . . . ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:58
+3
آرزویم این است ...

نرود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آن که تو را می خواهد
و به لبخند تو از خویش رها میگردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه، که دلت می خواهد

سال نو بر همه مبارک
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:39
+6
sasan pool
sasan pool
ﻫﻤﻮﻃﻨﺎﻥ ﻟﺮ ﺩﺭ ﺍﻗﺪﺍﻣﯽ ﻧﻤﺎﺩﯾﻦ
ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﺪﺭﺩﯼ ﺑﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﻏﺰﻩ ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ
ﺑﻪ ﮔﻠﻮﻟﻪ ﺑﺴﺘﻦ
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:22
+5
Alireza
Alireza
فقط یه " ایرانی " می تونه توی یه سی دی mp3 به صورت یکجا آهنگای داریوش ، لیدی گاگا ، سیاوش قمیشی ، ش[!]ا ، ساسی مانکن ، شجریان ، تتلو ، پیت بول ، عباس قادری ، علیرضا افتخاری ، متالیکا و محمد اصفهانی رو گلچین کنه !{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:21
+4
amirreza
amirreza
بهترین فرشته ها همین شیطان بود.

مرد و مردانه ایستاد و گفت:

نه, سجده نمی کنم, تو را سجده میکنم, اما این آدمک های کثیفی را که از "گل متعفن"...............
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:17
+3
ronak
ronak
خـواستـــم گلــه کنــم ،

از نـا مهربانــی هایــت!

امــا
... ...
خـوب کــه فکــر میکنــم

مـــن

بی مقدمــه عاشــق تـــو شـدم...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 11:49
+6
دوستی
در ضمیرت اگر این گُل ندمیدست هنوز،
عطر جان پرور عشق
گر به صحرای نهادت نوزیده است هنوز
دانه ها را باید از نو کاشت.
آب و خورشید و نسیمش را از مایۀ جان
خرج می باید کرد.
رنج می باید برد،
دوست می باید داشت!
با نگاهی که در آن شوق برآرد فریاد
با سلامی که در آن نور ببارد لبخند
دست یکدیگر را
بفشاریم به مهر
جام دلهامان را
مالامال از یاری، غمخواری
بسپاریم به هم
بسراییم به آواز بلند:
شادی روی تو!
ای دیده به دیدار تو شاد
باغ جانت همه وقت از اثر صحبت دوست
تازه، عطرافشان، گلباران باد.


(فریدون [!])
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1390/12/27 - 10:36]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 10:06
+5
mah3a
mah3a
تعریفِ کیش و مات در زندگی‌ واقعی:

وقتی‌ به خانومت بگی‌، امروز یه زنی‌ رو دیدم خیلی‌ شبیهِ تو بود!
خانومت بگه: آهااااااااااان، خوشگل بود؟
نمیتونی‌ بگی‌ نه!
نمیتونی‌ بگی‌ آره!
:)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 09:56
+4
Alireza
Alireza
قوانین فوتبال دیدن:

اگه همه ی بازی رو ببینین ، ۰-۰ میشه!

اگه بازی رو نبینی ، بالای ۲ گل داره

اگه وسطش بری دستشویی ، همون لحظه گل میزنن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 09:44
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ