یافتن پست: #گل

mah3a
mah3a
سال 90در یک نگاه:

قذافی... روح الله داداشی..... آکادمی موسیقی گوگوش....
نصرتی و شیث ......
اختــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلاس ســــــــــــــــه هزار میلیاردی
شوشول فرنود...
افتادن اون خــــــانمه از روی صندلی...
پ نَ پ ....
گلدن گلاب.......
استـــــــــــــــــــــــــــیو جابز ......
گلشیفته
[!] و [!] ...
طلا دلار ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکه
اُسکار فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرهادی...
و.....
با همه خوب و بدش گذشت ...
ezafe konam 2ro0oz pish kipe pole man ro ham zadan...v<img src=(" title=":((" />(((((
khoda bekhad tamome dgeeeeeeeeee
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 11:07
+2
hadith
hadith
همیشه در ریاضیات ضعیف بودم. سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو، شد فقط من …
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:45
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
حکایت دادن شارژ به طرف... !!!

1000تومنی: مرسی عزیزم (تو دلش ای گدا)

2000: ای جانم...ممنون گلم دستت درد نکنه(تودلش:یادم باشه

واسش بخرم دور برنداره)

5000: وای ممنون عشقم،خیلی میخوامت،بیا این بوس برای تو

10000 : الهی من فدات بشم تو همه زندگی منی ، بیا بغلم،

کجایی بیا ببینمت دلم برات یه ذره شده.{-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:35
+3
payam
payam
ساچلارينا بنزتميشم گئجه مي گل اوزاق گزمه يانيما سئوگيليم دوداغيندا ايتيرميشم سؤزومو گولوشونله جانيمي آل سئوگيليم شبم را به گيسويت تشبيه كردم دورنرو بيا پيشم سوگليم در لبهايت حرفم را گم كرده ام با خنده ات جانم را بگير سوگليم
17 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:49
+2
parnian
parnian
دختر ایرونی مثل گله چه رنگو روویی داره...
از آهنگای قدیمیه اندی بعد خودش میره زن غیر ایرونی میگیره آخه تو روحت چرا آدرس غلط به ملت میدی؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:34
+4
sina
sina
این علامت چیست؟؟؟؟؟
همه ما با این علامت به خوبی آشنا هستیم!
نشانه انگشت وسط که امروزه تبدیل به ابزاری شده تا فحاشی و تحقیر با ایما و اشاره را جایگزین معادل زبانی خود کند.
اما فلسفه وجودی این نشانه چیست؟
انگلستان و فرانسه در خلال سالهای 1337 تا 1453، جنگهای زیادی را باهم انجام دادندکه به جنگهای صد ساله موسوم است. در خلال این جنگها و در سال 1415، در جنگی معروف، به نام نبرد آگینکورت، سپاه فرانسه شکست سختی از سپاه انگلستان خورد.
اما پیش از این شکست، فرانسوی ها طرحی را برای ناکارآمد کردن سپاه انگلستان ارائه داده بودند.بخش بسیار کارآمد سپاه مقابل را تیراندازان ماهر انگلیسی و ولزی شامل می شدند. همانطور که می دانید، کمانداران، زه کمان را با استفاده از انگشت وسطشان می کشند و تیر را رها میکنند. از جانب مقامات فرانسوی، دستور رسید تا در صورت دستگیر کردن هر انگلیسی، فورا انگشت وسط او را قطع کنند
به این ترتیب آنها دیگر قادر به پرتاب تیر نخواهند بود.
از آن پس، در جنگهای مقابل، میان انگلیسیها مد شده بود که در صورتی که سربازان فرانسوی را مشاهده می کنند، انگشت وسطشان را به سمت آنها بگیرند تا با این حرکت
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:20
+2
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس.شیرها خاطرشان هست که آهوی منی
.
.
.
.
.
..
فراموش کردنت مثل آب خوردن بود.از همان آبهایی که میپرد تو گلو و سالها سرفه میکنیم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:54
+6
fowkes
fowkes
sin_sin, @ramins, @major و @moricarlo عزیز خوش اومدید
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:13
+4
مهسا
مهسا
گربه دستش به گوشت نميرسيد ميگفت عيب ي نداره بجاش سويا ميخورم
.
.
.
."هاج"، زنبور عسل، مادرشو تو توی جستجوی گوگل پيدا كرد!
.
.
.
.یه مار افسردگی می گیره.چون سه سال بوده عاشق دختر همسایه بوده.دیروز فهمیده طرف شلنگ آب بوده{-54-}{-54-}{-54-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:15
+8
☺SAEED☻
☺SAEED☻
خداوندا...........!!!

در گلویم ابر کوچــــــــــکی است

که خیال بارش نــــــــــــدارد...

میشود مرا بغـــــــــــــل کنی؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:37
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ