یافتن پست: #گل

ali rad
ali rad
دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست

گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل

تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست . . .

.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 20:52
+1
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
بچه ها یه مشکلی واسم یکی پیش اومده. هر کی می تونه کمکم کنه. رمز ایمیلو میشه عوض کرد؟ چه جوری؟
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:54
+5
ramin
ramin
همیشه روزهایی هست که، انسان در آن، کسانی را که دوست می داشته است، بیگانه می یابد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:51
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست
وحشت از غصه که نه ، ترس من خاتمه هاست
ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست
صحبت از کشتن ناخواسته ی عاطفه هاست
کوله باریست پر از هیچ که بر شانه ماست
گله از دست کسی نیست مقصر دل دیوانه ماست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:46
+9
شاهین
شاهین
از طرفه قلت املایی مخصوصه شادکردنه بچه هایی گل bia 2 uni


فتوالله واستاده بوده سر كوچه، هي اخ و تف مينداخته، باخودش ميگفته: نامرد عجب دست فرموني داشت! يك بابايي ازش ميپرسه: ببخشيد، ميشه بگيد چيكار ميكنيد؟ ميگه: طرف تو كوچه شيش متري با تريلي هيجده چرخ اومده بود ميخواست دور بزنه گفتم نميشه گفت: اگه شد چي؟ گفتم اگه شد بيا برين تو دهن من! ! نامرد عجب دستفرموني داشت!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:19
+7
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دوست رشتیه بهش می گه چه بچه خوشگلی داری - می گه حالا یک کاری برای ما کردی هی منت بذار
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 18:57
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
سلام ب همه اقایون و خانومهای تر گل ورگل و دوست اشتنی
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 17:45
+4
مهسا
مهسا
گاهی مثل باران باید بارید گاهی نرم وگاهی تند...

وگاهی..خیس باید كرد...

گلبرگهای زیبای برون را وگاهی بایدشكست....

شاخه های زاید خشكیده را..

تا سبز شوند جوانه ها..

وبخوانند..ترانه ها..زیر قطرات نم نم باران...
.گاهی مثل باران...

باید بخشید ترانه زندگی را...

تا عاشقی كنند .. پروانه ها
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 17:10
+8
saeed
saeed
گلوی آدم را

باید گاهی بتراشند

تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود.

دلتنگی هایی که جایشان نه در دل

که در گلوی آدم است

دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند. . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 16:26
+3
milad
milad
به سلامتی باغچه ای که خاکش منم گلش تویی و خارش هرچی نامرده
و در آخر به سلامتیه دوستی که گفت:
قبر منو خیلی بزرگ بسازین…. چون یه دنیا ارزو با خودم به گور میبرم !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 16:04
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ