یافتن پست: #گل

saeed
saeed
حق به شب بو بدهیم...
و نخندیم دیگر به ترک های دل هر گلدان...!!
و به انگشت نخی خواهیم بست، تا فراموش نگردد فردا..!
زندگی شیرین است! زندگی باید کرد...
و بدانم که شبی، خواهم رفت..!!!!!!!!
......و شبی هست که نباشد پس از آن، فردایی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 21:30
aB'Bas S
aB'Bas S
تام کروز ، نیکلاس کیج ، جنیفر لوپز ، رابرت دنیرو ، یانی ، دیووید کاپرفیلد ،

آنتونی رابیز ، خود من و بقیه ی ستارگان جهان ازتون خواهش میکنیم

چهارشنبه سوری مواظب خودتون باشین

از طرف گروه خوشگل ترين ها
آخرین ویرایش توسط abbasv6 در [1390/12/23 - 18:06]
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 18:02
+5
-1
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
دوستتون دارم ...بی هیچ ملاحظه ای{-41-}{-41-}{-41-}
خدا یارتون....مواظب خودتون باشید....لحظه های خوش برایتان در این 4 شنبه سوری ارزو میکنم{-35-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 17:22
+6
fowkes
fowkes
بچه ها کسی میدونه guy fowkesکی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟
10 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 17:22
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
.
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 17:16
+5
-3
ronak
ronak
dostay golam roz khosh byby{-35-}{-35-}{-29-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 17:01
+5
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
به سلامتی* اون پسری که وقتی* تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته
بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی*
انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی ...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:10
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
خبر مرگ....


چه كسي خواهد ديد مردنم را بي تو؟

بي تو مردم،‌مردم!


گاه مي انديشم خبر مرگ مرا با تو چه كسي ميگويد؟


آن زمان كه خبر مرگ مرا مي شنوي

روي تو كاشكي مي ديدم!


شانه زدنت را بي قيد

و تكان دادن دستت كه مهم نيست زياد!

و تكان دادن سر را

كه عجيب! عاقبت مرد؟


افسوس...

كاشكي مي ديدم

من به خود مي گويم

چه كسي باور كرد جنگل جان مرا

آتش عشق تو خاكستر كرد!!!
حميد مصدق
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:00
+8
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
گل آفتابگردان را گفتند:
چرا شبها سرت را پایین می اندازی؟
گفت : ستاره چشمک میزند، نمیخواهم به خورشید خیانت کنم
به سلامتی همه اونایی که مثل گل آفتابگردان هستند ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:59
+3
maryam
maryam
گلم :میبینی هنوز همانم، همان قدر عاشق همان قدر بی دل،هر روز که می گذرد ،نگاهت عاشق ترم می کند و لبخندت شیفته ترم ، خدا می داند که چقدر به خاطر نبودت گریه می کنم …
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:33
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ