یافتن پست: #گل

ramin
ramin
آیا میدانستید:

تا به حال ۶ تایی نشدیم

تا به حال دسته ۳ نرفتیم

بیشترین تعداد قهرمانی را در کل ادوار برگزاری لیگ فوتبال ایران داریم!!

بیشترین تعداد لژیونر را در اروپا داشته ایم!!

آقای گل جهان پرسپولیسی است!!

بشترین تعداد عنوان بهترین بازیکن آسیا برای پرسپولیسی هاست!!

پرطرفدارترین تیم آسیا پرسپولیس است!!

در ایران فقط پرسپولیسی ها افتخار حضور در جام باشگاه های اروپا و گلزنی در آن را داشته اند!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 01:40
+9
ramin
ramin
به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته

بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌

انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 00:36
+6
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
من عاشق تو هستم
من تو رو می پرستم
یه عمره عاشقانه
به انتظار نشستم
تو ماه آسمونی
فرشته زمینی
برای قلب خستم
پناه اخرینی
بی تو گل وا نمی شه
دردم دوا نمی شه
دلم تا دنیا دنیاست
از تو جدا نمی شه
عاشقم من؛ دنیای من تویی تو
عاشقم من رویای من تویی تو
ای که بی تو, شبم سحر نمیشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 17:15
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
سلام

به داداش های گلم خوبید



باشما نبودم دخمل ها با داداشام بودم خودتون رو .... نکنید

چه خبر

شنیدم هنوز کسی جیگر کل انداختن رو نداره

پس درست شنیدم

خوب عیبی نداره

از قدیم یادمه میگفتن



پسرا شیرن مثل شمشیرا دخترا بادکنکن دست بزنی میترکن
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 17:14
+8
-2
امیرحسین
امیرحسین
فاصــــله تان را با آدم هـــا رعــــايت كنــــيد آدم ها يكــــهو مي زنن روي ترمــــز
و اون وقت شمــــا مقصـــــری...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 17:09
+5
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
وقتی که عاشقم شدی پاییز بود و خنک بود
تو آسمون آرزوت هزار تا بادبادک بود
تنگ بلوری دلت درست مثل دل من
کلی لبش پریده بود همش پره ترک بود
وقتی که عاشقم شدی چیزی ازم نخواستی
توقعت فقط یه کم نوازش و کمک بود
چه روزا که با هم دیگه مسابقه می ذاشتیم
که رو گل کدوممون قایق شاپرک بود ؟
تقویم که از روزا گذشت دلم یه جوری لرزید
راستش دلم خونه ی تردید و هراس و شک بود
دیگه نه از تو خبری بود ،‌ نه از آرزوهات
قحطی مژده و روزای خوش و قاصدک بود
یادم میاد روزی رو که هوا گرفته بود و
اشکای سرخ آسمون آروم و نم نمک بود
تو در جواب پرسشم فقط همینو گفتی
عاشقیمون یه بازی شاید ،‌ یه الک دولک بود
نه باورم نمی شه که تو اینو گفته باشی
کسی که تا دیروز برام تو کل دنیا تک بود
قصه ی با تو بودن و می شه فقط یه جور گفت
کسی که رو زخمای قلب من مثل نمک بود................
نمی بخشمت............................
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 16:38
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
مکالمه دو پسر :

پسر اول: چقدر خپل شدی مرتیکه …

شبیه خرسای قطبی شدی الاغ….

کمتر بخور ، از صبح تا شب مثل گاو آت و آشغال میخوری

معلومه انقدر دایره میشی دیگه …

پسر دوم : خفه شو عوضی. حرف تو زر مفت هم نیست

( محکم تر شدن دوستی بین دو پسر و تموم شدن مکالمه با خنده )

مکالمه دو دختر :

دختر اول: خوشگلم یه مقدار تپل شدی ولی بهت میاد عزیزم …

دختر دوم: تو هم دماغت بعد عمل یه ذره زیادی کوچیک شده ولی بازم خوشگلی نانازم

( از فردای روز مکالمه هیچ رابطه ای بین دو دختر مشاهده نشده )
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 16:31
+7
benyamin
benyamin
امروز روز خوشگلاس این پیامو برای تمام خوشگلایی که میشناسی بفرست فقط خواهشن منو بیخیال شو همین الانشم بالای صدتاشو برام فرستادن{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 14:45
+1
saman
saman
دوست دارم به زبانهای مختلف.....
به زبان يوناني : S'ayapo philo Su

"

به زبان روسي : Ya vas liubli

"

به زبان پرتقالي : Amo - te

"

به زبان فارسي : Dooset Daram

"

به زبان آلماني : Ich liebe dich

"

به زبان اسپانيايي : Te quiero

"

به زبان سوئدي : Jag a Iskan dig

"

به زبان هندي : Mai tujhe pyaar kartha ho

"

به زبان فرانسه : Je t'aime

"

به زبان ارمني : Jiroum em kez

"

به زبان انگليسي : I Love You

"

به زبان ترکي : Seni seviyo rum

"

به زبان دانمارکي : Jeg elsker dig

"

به زبان چيني : Mi tuzya var ruem karata

"

به زبان سو
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 13:26
+2
hadith
hadith
بزرگترین درسی که تاریخ به ما میدهد اینست که هیچ کس از تاریخ درس نگرفته است!
هگل
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 01:09
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ