یافتن پست: #گل

mah3a
mah3a
زنها برای عاشق شدن به 3 چیز نیاز دارن:
1_اعتماد
2_محبت
----------
مهم تر از همه:
.
.
.

..

..
.
.
.
.

3_عشق و علاقه و صداقت و پول و کیف و کفش و ماشین و گل و خونه و در آمد بالا که ضامن گزینه 1 و 2 میشه:|
---
همچین زنان باحالی داره ایران
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 15:35
+1
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
عزيزترينم : وفا از ماهي بياموز كه وقتي از آب جدا مي شود.....ميميرد....نه از زنبور كه وقتي از گلي سير ميشود سراغ گل ديگر مي رود...........
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 01:10
+3
benyamin
benyamin
تو عید میوه ها گرون میشه ، قدر خودتو بدون گلابی !!!{-21-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 22:36
+4
ali rad
ali rad
احساس تو چون طراوت باران است بر زخم شکوفه های گل درمان است هر وقت که در هوای تو می چرخم انگار نفس کشیدنم آسان است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 19:42
+1
tamanna
tamanna
دوستاي گلم من به عكستون نيگا ميكنم اگه وحشت زده باشه جيغ زدني باشه اونوقت تاييد ميگنم نه شوخي كردم اگه ترسناك باشه عكس اونوقت اينگور ميشه ولي من عاشق ترسوندنم
{-44-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 18:31
+5
tamanna
tamanna
بچه ها آخه كجاي من عصبي هسش اميررضا جون نه اونجوري نيس دوستاي گلم من همتونم دوس دالم{-49-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 18:27
+6
sasan pool
sasan pool
خب من دیگه باید برم حال و روزم خوش نیست.خیلی ناراحتم.برم سبک بشم.این هم آخرین مطلب امروز تا شب اگه زنده بودم بیام.این شعر من خیلی دوست دارم از حامی هست.
شبها که بغض می کنی دنیا سکوت می کنه

زمان به صفر می رسه زمین سقوط می کنه

شبها که بغض می کنی به مرز مرگ می رسم

به گریه کوچ می کنم ببین چقدر بی کسم

دریایی از آرامشی من طرحی از خروش رود

زیباترین شعر جهان چشمای غمگین تو بود

ما از کدوم ساعت شب درگیر این تولدیم

که دیر به هم رسیدیم و بی وقفه شکل هم شدیم

تو که به غنچه کردن گلای باغچه دلخوشی

از عمق خاکستر شب چگونه شعله می کشی

فرصت بده گریه کنم که بی نهایت عاشقم

فکر گریز از شب و توفان این دقایقم

بگو کجای زندگیم گم شده بودی عشق من

که خاطرات من همه در تو خلاصه می شدن

شبها که بغض می کنی دنیا سکوت می کنه

زمان به صفر می رسه زمین سقوط می کنه

شبها که بغض می کنی به مرز مرگ می رسم

به گریه کوچ می کنم ببین چقدر بی کسم
خدا نگهدارتون.{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 12:52
+3
sasan pool
sasan pool
همدم غم شبونه
خرس صورتی می‌دونه
بی قرارتم
خواب می‌بینم در کنارتم
بارون اشک در بهارتم...

عکس تو تو قاب قلبمه
یاد تو همیشه با منه
خوشه خوشه‌های خاطره
توی دشت دل یه خرمنه

عزیز دلک... نازی خوشگلک
گنجیشگ دلت... می‌زنه پرک
کاسه‌ی دلم... ورداشته ترک

یک امشب نباشی دلتنگک
بی‌غصه... خوش و شوخ و شنگک
شمع و گل شیرینی رنگینگ
تولد نازی مبارک

این شعر رو محمد رضا فروتن توی فیلم شب یلدا می‌خوند... نمی‌دونم غمش بیشتره یا شادیش... اما حسش رو دوست دارم...

همونی که خودت می‌دونی...
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 12:44
+3
benyamin
benyamin
رفتم تو سرچ گوگل تایپ کردم “زن چه میخواهد؟” گوگل بعد از ۲۰ دقیقه پاسخ داد “ما همچنان در حال جستجو ایم ! {-54-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:45
+4
ashkan
ashkan
از غضنفر پرسیدن بابات چه جوری مرد؟ میگه ازپشت بوم بافتاد رو کولر.کولر شکست افتاد رو ایوون.ایوون خراب شد افتاد رو گلخونه.گلخونه خراب شد.دیدیم اینجوری پیش بره خونه خراب میشه.رو هوا با تفنگ زدیمش{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:10
+10
-2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ