یافتن پست: #گل

reza
reza
آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!
**-.-**
آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!
**-.-**
اتوبوس من غصه نخور،منم یه روز بزرگ میشم!(ژیان)
**-.-**
اگر از عشقت نکنم گریه و زاری
به جهنم که مرا دوست نداری!
**-.-**
اگه الله کند یاری
چه اف باشد چه سوسماری!
**-.-**
اگر خواهی بمیری بی بهانه
بخور ماست و خیار و هندوانه!
**-.-**
ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم
تو عشق گل داری،من عشق گل اندامی!
**-.-**
ای روزگار
با ما شدی ناسازگار!
**-.-**
بپر بالا که گیر نمیاد!
**-.-**
باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم
من خودم گل دارم و محتاج یک گل نیستم!
**-.-**
بحث30یا30 ممنوع!
**-.-**
بخور و بخواب کارمه
الله نگهدارمه!
**-.-**
به مادرت رحم کن کوچولو!
**-.-**
تا جام اجل نکرده ام نوش
هرگز نکنم تو را فراموش!
**-.-**
تا سگ نشوی کوچه و بازار نگردی
تا کوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان!
**-.-**
تاکسی نارنجی
از من نرنجی!
**-.-**
تجربه نام مستعاری است که بر خطاهای خود میگذاریم!
**-.-**
جهان باشد دبستان و همه مردم دبستانی
چرا باید شود طفلی ز روز امتحان غافل؟!!
**-.-**
داداش مرگ من یواش
امان از
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 22:13
+4
sasan pool
sasan pool
من اگر غصه هزاران دارم


گله از بازي دوران دارم


دل گريان،لب خندان دارم


به تو و عشق تو ايمان دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 21:50
+4
-1
benyamin
benyamin
سرعت اينترنت اينقد پايينه که اگه‎ ‎الان شخصاً پياده برم از رييس گوگل سوال کنم زوودتر به نتيجه ميرسم ؛ تا سرچ کنم !{-9-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 19:01
+3
سحر
سحر
اصطلاحات انگلیسی به زبان فارسی و بالعکس!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 18:18
+3
sasan pool
sasan pool
"خـــــــــدایآ حواســـــت هســــــــت؟؟؟؟ ؟؟؟
صدای هـــق هق گریه هام . . .
از هـــــمون گلویي میاد
که . . .
تو از رگـــــش به من نـــــزدیک تری
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 15:11
+2
mina_z
mina_z
جای خالی رو پر کنید.

من ..... ترین آدم هستم. :)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 13:01
+6
aB'Bas S
aB'Bas S
نماي زيبا از فاز 2{-7-}
8 دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 12:30
+7
ebrahim
ebrahim
این گل یک گل روش گل جدید گل برای گل سر گل کار گل گذاشتن گل آدمهای گل دوست گل داشتنیه!! نتونستی بخونی! گلهاش تقدیم تو،بدون گل بخون..
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 20:29
+7
ebrahim
ebrahim
بد بختی های پسرها :
1. دختر های خوب ، خوشگل نیستن
2. دختر های خوشگل ، دختر های خوبی نیستن
3. دختر های خوبی که خوشگلن مجرد نیستن
4. دخترای خوب و خوشگل و مجرد با بچه مایه دارا می پرن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 19:53
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
گفتم ای جنگل پیر!تازگیها چه خبر؟پوز خندی زد و گفت:هیچ"جز کابوس تبر.....
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 18:48
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ