یافتن پست: #گل

hadith
hadith
۹۰% منگل های دنیا sms را با انگشت شصت راستشون می خوانند.
نه! دیگه دیر شده! انگشتتو بر ندار{-33-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 23:04
+5
-1
parnian
parnian
دختر گلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چیست؟
.
.
.
.
.
.
.
واژه ای است که مادران از آن برای بهره کشی از فرزندان خود در انجام کارهایی از قبیل جارو برقی کشیدن استفاده میکنند.:.........!!!!!!{-11-}
15 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 19:20
+3
فکل مکل
فکل مکل
صداقت خواستم داشتی، مهربانی خواستم داشتی،عشق خواستم داشتی، قور قوری جون گل کاشتی! هر چی که خواستم {-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}داشتی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:22
+5
فکل مکل
فکل مکل
گفتگوی دو دختر پای تلفن: سلام عشقم، قربونت برم. چطوری عسل؟ فدات شم… می بینمت خوشگلم… بوس بوس بوس گفتگوی دو پسر پای تلفن: بنال… بوزینه مگه نگفتی ساعت چهار میای؟ د گمشو راه بیفت دیگه کره خر بعد از قطع کردن تلفن : دخترها: واه واه واه !!! دختره ایکبیریه بی فرهنگ چه خودشم میگیره اه اه اه انگار از دماغ فیل افتاده حالمو بهم زد پسرها: بابا عجب بچه باحالیه این ممد خیلی حال میکنم باهاش خیلی با مرامه! {-18-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:12
+5
mina_z
mina_z
پسر خوب چگونه پسري است ؟ پسري كه اولا دوست دختر نداشته باشه - دوما دوست دختر نداشته باشه - سوما دوست دختر نداشته باشه - چهارما دوست دختر نداشته باشه..... چون دوست دختر بناي اوليه منحرف شدن اين گل پاك و معصوم است
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 12:45
+10
ronak
ronak
خوشحالی پس از گل در فوتبال ایران!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 12:23
+6
sepideh
sepideh
به درختان جنگل گفتم شما با این عظمت چرا از تکه آهنی به نام تبر می رنجید؟
گفتند: رنجش ما از تبر نیست از دسته ی آن است که از جنس ماست...‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 12:11
+6
sepideh
sepideh
پس از راه اندازی اینترنت حلال ، یا همون اینترنت ملی کلیه کلمات مربوط به اینترنت بهصورت زیر تغییر خواهد کرد : = Firefox - ذوالجناح آتشین = Google - گل محمد ... = Facebook - صحیفه نور‬ =))=))=))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 12:05
+4
mina_z
mina_z
يارو داشت واسه دوستش تعریف میکرد: آره، چند وقت پیش داشتم توی جنگل می رفتم، که یک دفعه یک شیر وحشی بهم حمله کرد، منم نتونستم فرار کنم اونم منو گرفت و خورد دوستش میگه: آخه چطوری میشه؟ تو که الان زنده ای و داری زندگی می کنی!! يارو میگه: ای بابا، کدوم زندگی؟ تو هم به این میگی زندگی{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 11:59
+8
محمد حسین هذبی
محمد حسین هذبی
سلام به همه دوستان قدیمی و جدید گلم. امیدوارم روز برفیتون خوش باشه. ز اینکه چند وقتی نبودم پوزش میخوام.{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 10:51
+1
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ