kiss
ما پیغام دوست داشتنمان را با دود بهم میرسانیم / نمیدانم آن سو برای تو تکه چوبی هست ؟من که اینجا جنگلی را به آتش کشیدم....!
kiss
ما نه آنیم که در بازی تکراری این چرخ فلک / هر که از دیده مان رفت زخاطر ببریم / یا که چون فصل خزان آمد و گل رفت به خواب /دل به عشق دگری داده زآنجا بپریم /وسعت دیده ی ما خاک قدمهای تو بود /خاک زیر قدمت را به دو دنیا بخریم
sasan pool
به یاد برنامه گلپا و هایده.
اسیر بلا را/ندیده ای ای دل
تو مرد خدا را/چه دیده ای دل
رهای رها/زچون و چرا
زداده حق /همیشه رضا
نه می مونده نه مستی/شب ها ماتم گرفته
مثل اینکه که ساقی /برام ماتم گرفته
حالا با نو هایده
هر شب من و دل تا سحر/در گوشه ای با یک دگر افسانه ها
حالا استاد گلپا
رهای رها/زچون و چرا
زداده حق /همیشه رضا
محمد
غضنفر سرش رو می کنه داخل حجرالاسود بوس کنه ، سرش گیر می کنه
میگه گلط کردم دیگه گناه نمی کنم ، خدایا منو نخور!!!
M 0 R i c A R L0
از دست رفيقان چه بگويم گله اي نيست
زين رو گله اي نيست كه دگر حوصله اي نيست...
mehdi
دلار 1800 تومن فدای سرت.!
سکه 1 میلیون به درک.!
نون نداریم بخوریم بیخیال.!
قبضارو ولش.!
پول نفت..
همه رو ول کن اینو بچسب:
بوی گل سوسن و یاسمن آید..!