یافتن پست: #گل

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به او بگویید دوستش دارم، به او که گل همیشه بهارمن است، به او که قشنگترین بهانه برای بودن من است وبه او که عشق جاودانه من است
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:06
مهسا
مهسا
گفتم به گل زرد چرا رنگ منی افسرده و دلتنگ چرا مثل منی من عاشق اویم که رنگم شده زرد تو عاشق کیستی که هم رنگ منی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 22:54
+1
مهسا
مهسا
داغ دلم را تازه میکند این بهار تازه وارد وقتی همه گل ها را می آورد جز تو ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 16:43
مهسا
مهسا
هشدار به پسران ایرانی : به زودی شوهر چینی با امکانات زیر وارد ایران میشود: خوشتیپ, خوشگل , قد بلند, پولدار, تحصیلکرده, کم توقع, کم اشتها, کر و لال,, کارکرد 24 ساعته, بدون مادر و خواهر, طول عمر بسیار کوتاه{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 16:27
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زده گلدون یادگاری مامان بزرگمو شکونده وایساده بالاسرش میگه : وووووووااااای! اگه مامان بفهمه ناراحت میشه؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ برات کف و سوت بلبلی میزنه یه کارت هزارآفرینم بهت میده!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 14:47
مهسا
مهسا
شماره ناشناس ناشناس : سلام خوشگله ،دوست پسر داری ؟ -بله ،شما؟ -من داداشتم ،صبر کن بیام خونه به حسابت میرسم .{-39-} شماره ناشناس بعدی : -دوست پسر داری؟ -نه نه اصلا -من دوست پسرتم …… واقعا که …{-60-}:( -عزیزم به خدا فکر کردم که تو داداشمی !!! - خوب داداشتم دیگه ،صبر کن خونه برسم من میدونم و تو…{-20-}{-32-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 00:53
+5
gamer
gamer
یه روز دختری از دوست پسرش پرسید .. من خشگلم ؟؟؟ پسره گفت نه!!! باز سوال كرد تو منو دوست داری؟؟؟؟؟پسره گفت نوچ!! باز دختره حالش گرفته شد. واسه اخرین بار سوال كرد. گفت اگه بمیرم واسم گریه می كنی؟؟؟پسر گفت اصلا!! یهو دختره اشك تو چشماش جمع شد این دفعه پسره دختر رو بغل كرد و گفت: تو خوشگل نیستی تو زیبا ترینی... *دوست ندارم چون عاشقتم..... *اگه بمیری گریه نمی كنم منم میمیرم.................
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 23:48
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
ساعت 5-4 صبح زنگ زده..گوشی رو برداشتم به زور دارم جواب میدم..میگه خواب بودی؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ داشتم سر گلدسته ی مسجد محلمون اذان میگفتم صدام گرفته
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 23:32
+1
عسل ایرانی
عسل ایرانی
امروز صبح بعد از مدتها تصمیم گرفتم برم ورزش کنم! تیشرت نارنجی‌ مو پوشیدم و زدم بیرون. و حالا توجه شما رو به تیکه‌های ملت غیور ایران خصوصا پسرها گل جلب می‌کنم: نارنگی! کجا میری؟ پرتقال! بدو تا نخوردمت! هویج!مگه خرگوش دنبالت کرده؟ ته‌سیگار! فانتا! رفتگر!برو 9 شب بیا بابا! چی‌توز موتوری! سن ایچ و دیگر هیچ! لینا توپی!!انقدر جون نده بابا! اسمارتیز!بقیه دوستات کجان؟ بچه‌ها! بچه ها! گارفیلد!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 22:19
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
واسه ‏دوستم ‏گل خریدم بردم ‏دادم بهش ‏میگه ‏گله ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ باید منتظر بمونیم تا ببینیم نظر کمک داور چیه!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:20

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ