یافتن پست: #گل

ALI SHABAN
ALI SHABAN
.::دیدگاه رو بخونید::.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:07
+3
مهسا
مهسا
چه بسیار انسان ها دیدم تنشان لباس نبود و چه بسیار لباس ها دیدم که انسانی درونش نبود..{-37-}{-37-}{-37-}.گل گفتمــــــــا
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:07
+3
مهسا
مهسا
@asall چو گل هاي شقايق داغدارم / بيا پروانه شو بنشين کنارم / بشو مرهم به زخم قلبم اي دوست / که خنجر خورده ي اين روزگارم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 03:44
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگه انگلیس براش مهم نیست که تحریمش میکنیم؟پـَـــ نــه پـَـــ عاجزانه از مجلس تقاضا داره كه تحریم رو تا 2013 عقب بندازن تا بتونن المپیك رو آبرومندانه برگزار كنن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:19
+2
gamer
gamer
سلام بچه ها
11 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:35
+3
rAmin
rAmin
سلام به همه ی دوستان ....من اومدم......... شمام بیایین ثواب داره....{-11-}{-11-}{-7-}
18 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:21
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
توی آزمایشگاه آژمایش ادرار داشتیم دختره با یه لیوان گلاب به روتون اومده تو دوستم میگه جیشه؟پـَـــ نــه پـَـــ شربت زعفرونه پاچه خوار آورده برای استاد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:04
+3
مهسا
مهسا
به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌... انگشت کوچیکهٔ عشقمم نیستی..{-37-}{-37-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:02
+3
مهسا
مهسا
گلوی آدم را باید گاهی بتراشند تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود. دلتنگی هایی که جایشان نه در دل که در گلوی آدم است دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند. .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:29
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بازیه بارسا بود !مسی یه گل زد!گفتم:گگگل!شندول گفتکالان خوشحالی؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ برای همدردی با تو ناراحتم!ما بارسایی ها اخلاق ورزشی داریم برای شکست همیشگی تیم حریفمونم ناراحت میشیم!مادرید حریف
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:47
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ