یافتن پست: #گم

حمید
حمید
به دوستم اس ام اس زدم میگم کلاس تشکیل نمیشه. جواب داده یعنی استاد نیومده؟ میگم پ ن پ رفته قایم شده همه دارن دنبالش میگردن.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 11:17
+2
حمید
حمید
میخوایم بریم خونه جدیدمون، مامانم میگه این همه اثاثو باید با کامیون ببریم؟! میگم: پ ن پ راست کلیک کن، کات شون کن، برو تو خونه جدیده پیست کن!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 11:17
+1
حمید
حمید
دوستم میگه با گوشی برم اینترنت از شارژم کم میشه؟

میگم پ ن پ از صندوق ذخیره سازمان اوپک کم میشه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 11:16
+2
حمید
حمید
به دخترعموم که ۵ سالشه میگم: دخترا موشن مثه خرگوشن

میگه پ ن پ همه مثل شما پسرا گاو گوساله ایم

اصلا یه وضعی شده به خدا!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 11:16
+2
حمید
حمید
لب دریا یه لیوان چای گرفتم دستم به رفیقم میگم قند داری ؟!؟ میگه واسه چایی میخوای پـَـــ نــه پـَـــ میخوام بندازم تو آب دریا شیرین بشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 22:49
+1
parham
parham
چند پ نه پ جدید!

نون بربری خریدم همسایمون منو دیده میگه نون بربریه؟ پـــ نــه پــــــ ماشین جدیدمه طرح بربری تولید شده

میری مسجد وضو بگیری تا نماز بخونی میبینی یه آقایی میرسه میگه پسر جان وضو میگیری میگی پـــ نــه پــــــ میخوام قزل الا صید کنم.

خواهرم از بیرون میاد خونه. میبینه پشت سیستمم… میگه کامپیوتر روشن کردی؟؟؟ پـــ نــه پــــــ دکتر گفته بشین جلوی مانیتور خاموش زل بزن بهش واسه چشات خوبه…!

بنده خدا چاقو خورده در حد بنز داره ازش خون میره بردیمش اورژانس پرستار میگه اوردین بستری کنین؟ میگم پـــ نــه پــــــ اوردیم خون بده بریم.

داداشم گفت چرا بال بال میزنی؟ چیزی پرید تو گلوت؟ گفتم پـــ نــه پــــــ دارم خودم رو آماده پرواز میکنم.

آهنگ گذاشتم واسه خودم دارم بیریک میرم مامانم اومد گفت داری میرقصی؟؟؟ په نه په فردا امتحان تربیت بدنی داریم دارم خودمو آماده میکنم.

از دانشگاه برگشتم خونه مامانه میگه اومدی ؟ پ ن پ….. هنوز تو راهم این داداش دوقولومه اومده چند روز جامونو با هم عوض کنیم.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 22:39
+1
tamanna
tamanna
به نظرم اين واسه من خوفه ! نه واسه تو خوفه ! آخه دوتامون جانميشيم توش بايد يكيمون توش باشيم اصلا ماله من و تو !!!!!!!!!!!!!{-53-}{-43-}اينم بگم تو ايران بگرديم بي خودي گشتيم بايد سفر كنيم به لوندرا تبليغي از ايران خودرو {-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 19:24
+4
mehdy
mehdy
زهرمار، درد، مرض، کوفت! الهی کف شامپو تو چشت! شب بخوابی خواب بد ببینی!

مادر محترم! شصت پا وسیله ای است شخصی،

که اختیارش رو دارم! لطفاً هرگاه سعی در خوردن شصت پای شما نمودم، گیر بدهید!

آقای پدر! هنگام دعوا با خانوم مادر، به جای پرت کردن

قابلمه و ماهی تابه به روی زمین، از چینی های توی کابینت استفاده نمایید!

اکشن بودن دعوا به همین چیزاست!خانوم مادر! از مصرف هله هوله ی زیاد پرهیز نمایید! ا

ین عمل نه تنها برای سلامتی شما خوب نیست،

بلکه موجب می شود کهمن بنده خدا هم هوس کنم!!!!!!!

آقای پدر! کودکان توانایی کافی برای حفظ دستشویی خود ندارند

و این توانایی هنگامی که شما شکم مرا “پووووووف” می کنید

به حداقل می رسد! الان بگم که بعد شرمنده تون نشم!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:58
+4
ronak
ronak
بعضی از پسرا رو که میبینم دلم میخواد بهشون بگم:
خوشگل خانوم کدوم آرایشگاه میری ...؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:43
+4
ronak
ronak
بابام اومده میگه: میخوای بخوابی؟ -اره. خب الان مسواک زدی؟ - بله. با خمیر دندون زدی؟ - بله. خب خاک تو سرت! میگم چرا؟ - سه تا موقعیت پـَـــ نــه پـَـــ برات جور کردم هیچی نگفتی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 12:07

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ