hadith
حسِ خوبی نیست
در رویایِ کسی گم بشی که
فکر تو حتی در
در خوابش نمیگنجد...
sasan pool
آهنگ یاس درباره شکست اس دق لال :
.
.
.
از چی بگم؟
... ... ... ... شاید اس اس دوس داری
قصه ی همون اس دق لالِ سه تایی
اگه قصه تلخه گناه واقعیت
داستان اس اس و گل های باخت دیشب
که نشستن تو آزادی با افسوس کاشکی
یه دنیزلی جای یه مظلومی مغرور داشتیم
مهدی موقعیت ساخت و زائد گل گرفت
اتشی که کل ورزشگاه رو مثله گرگ گرفت
یه اس دق لالی با داد و فریاد گفت زود
حمله کنید و گل بزنید ولی وقتم کم بود
چشمام خشک شد یکم بهم اشک بده ایزد
این اس دق لالی ها چطور واسه پرسپولیس برنامه بریزن
حمید
رشـتیه کـتک می خوره، می گه: صبــر کـنید پســـر بــزرگم بــیاد، حالتون رو می گیره! شـما حریف کـردها نمی شـین!!
M 0 R i c A R L0
به بابام میگم تیغ اصلاح داری؟ میگه نه برو بیرون بخر. نون هم بخر.
یه سر برو تا اون داروخانه شبانه روزی یه قرص معده بخر. میوه هم بگیر که عصر مهمون داریم.
گفتم نه احساس میکنم ته ریش بهم میاد!!!