یافتن پست: #گم

hadith
hadith
حسِ خوبی نیست

در رویایِ کسی‌ گم بشی‌ که

فکر تو حتی در

در خوابش نمی‌‌گنجد...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 01:50
+4
مهسا
مهسا
پسر در حال دویدن : زااااارت (صدای زمین خوردن) رفیق پسر: اوه اوه شاسکول چت شد؟ خاک بر سرت آبرومونو بردی الاغ ، پاشو گمشو (شپلخخخخخ “صدای پس گردنی”) ... ... ... یک رهگذر: پسر جون حالت خوبه؟ چیزی مصرف کردی؟ یک خانوم جوان رهگذر: ایییییش پسر دس پا چلفتی خنگ ----------------------- دختر در حال راه رفتن : دوفففففففسک (زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش) رفیق دختر: آخ جیگرم خوبی فدات شم الهی بمیرم چی شدی تو یهو وااااااااااای یک رهگذر: دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟ میخای برسونمت دکتری جایی {-2-}{-33-}{-32-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 00:48
+11
sasan pool
sasan pool
آهنگ یاس درباره شکست اس دق لال :
.
.
.
از چی بگم؟
... ... ... ... شاید اس اس دوس داری
قصه ی همون اس دق لالِ سه تایی
اگه قصه تلخه گناه واقعیت
داستان اس اس و گل های باخت دیشب
که نشستن تو آزادی با افسوس کاشکی
یه دنیزلی جای یه مظلومی مغرور داشتیم
مهدی موقعیت ساخت و زائد گل گرفت
اتشی که کل ورزشگاه رو مثله گرگ گرفت
یه اس دق لالی با داد و فریاد گفت زود
حمله کنید و گل بزنید ولی وقتم کم بود
چشمام خشک شد یکم بهم اشک بده ایزد
این اس دق لالی ها چطور واسه پرسپولیس برنامه بریزن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 21:37
+3
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
میان مشغله ها گم شده ام...
ولی دلم برای هوایت
همیشه بیکار است...
{-41-}{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 15:00
+2
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
بزرگترین حرف های کینه توزانه با این جمله توجیه میشه :

” به خاطر خودت میگم “
{-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 14:13
+1
حمید
حمید
رفتم شلوار بخرم مـی گم کجاییه؟
مـی گه ایتالیاییه .
مـی گم چرا پرچم ایران داره پس؟
مـیگه دِ! این پرچم ایتالیاسـت!
مـی گم پس این الله وسـطش چیه؟
مـی گه برای ایران زدن دیگه!مملکته ما داریم؟{-14-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 02:47
+3
حمید
حمید
رشـتیه کـتک می خوره، می گه: صبــر کـنید پســـر بــزرگم بــیاد، حالتون رو می گیره! شـما حریف کـردها نمی شـین!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 02:41
+1
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
به بابام میگم تیغ اصلاح داری؟ میگه نه برو بیرون بخر. نون هم بخر.
یه سر برو تا اون داروخانه شبانه روزی یه قرص معده بخر. میوه هم بگیر که عصر مهمون داریم.
گفتم نه احساس میکنم ته ریش بهم میاد!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 02:31
+3
مهسا
مهسا
داشتم پروژه دانشگاه رو درست میکردم ... بابام اومد تو اتاقم میگه : این چیه؟ میگم:یه قطعه الکتریکی میگه: کارش چیه؟ میگم:توضیحش سخته زرت گذاشت زیر گوشم و گفت : فکر کردی اون موقع که 3 سالت بود و میپرسیدی بابا من چطور درست شدم توضیحش آسون بود{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 01:48
+6
عسل ایرانی
عسل ایرانی
کی پایه تُخمس؟!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 00:35
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ