پریسا
آخی جیبش پاره بوده ماشین لباسشوئیش گم شده...
parnian
کاربردهای مختلف " مُردن " در فرهنگ بیـانی مـا !!
برو بمیر : برو گمشو !
بمیرم برایت : خیلی دلم برایت می سوزد !
می میرم برایت : عاشقتم !
می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟
مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟
نمردیم و ... : بالاخره اتفاق افتاد !
مردیم تا ... : صبرمان تمام شد !
مرده : بی حال !
مردنی : نحیف و لاغر !
مُردم : خسته شدم!
من بمیرم ؟ : راست می گی؟
parnian
یا بمونو امید فردام باش ....
یا دیروزمو برگردونو برو گمشو !
M 0 R i c A R L0
ma dg berim bekhaaaabim...masalan mikham sobe zod beram koh....shabe hamegi bekheeeeeeeeyrrrrr....doseton midaraaaaaam
Hossein Behzadi
یه زمانی بود که اگر کسی میخواست با یکی وارد رابطه بشه به طرفش میگفت قول میدی برای همیشه کنارم بمونی؟! الان طرف میگه قول میدی آویزونم نشی و هر وقت دلم خواست گورت رو گم کنی از زندگیم بری بیرون
parnian
آهای.. تو که منو تنها گذاشتی رفتی...!
آره عزیزم با توام...
برگرد...!
.
.
.......
.
.
برگرد درو ببند ...
بعد برو گمشـــــــــــــــــــــــــــو
moein
بچه ها سلام میگم چرا اینجا شده مثل شهر ارواح؟؟؟

1390/11/28 - 18:42