poria
از مرد فرانسوی پرسیدند: چرا دست زن رو میبوسی؟ پاسخ داد: چون زن محترم است و نیمه گمشده مرد را تکمیل میکند
مرد آلمانی به این سوال اینگونه پاسخ داد: زن مقدس است چون میزاید و ادامه زندگی در اوست
و پاسخ مرد ایرانی: بالاخره باید از یه جایی شروع کنم دیگه !!
poria
از تشیع جنازه پدر بزرگم برمیگشتیم عمم داشت خودشو از شدت ناراحتی میکشت یکی از اقوام گفت عزیزم چقدر مدل موهات قشنگه یهو عمه صاف نشست گفت دِ نـَـه دِ تازه الان بهم ریختس!
kiss
بی گمان دست در آغوش نگارش ببرند ،هر که یک بوسه ستاند ز لب یار کسی ...
kiss
گفتم به گل زرد چرا رنگ منی؟ افسرده و دلتنگ چرا مثل منی؟من عاشق اویم که رنگم شده زرد ،تو عاشق کیستی که همرنگ منی؟
kiss
اگر عشق نبود به کدامین بهانه میگرستیم و میخندیدیم ؟کدام لحظه نایاب را اندیشه میکردیم ؟ و و چگونه عبور روز های تلخ را تاب می آوردیم ؟ آری، بی گمان پیش از اینها مرده بودیم اگر عشق نبود !
poria
کامیون اومد داشتیم وسایل خونه روجمع میکردیم ، یارو میپرسه میخاین از اینجابرین؟
میگم:پ نه پ! میخایم وسایلو ببریم بیرون خاله بازی کنیم !
poria
تو بانك نوبتم شد،رفتم جلو باجه7 خانومه تقريبأ ديگه ميشناسه آنقد رفتم بانك...
ميگه: لطفأ شمارتونو بدين؟
گفتم شماره نوبتمو؟
ميگه: پ ن پ! شماره موبايلتو! فقط بگما من تك ميزنم تو زنگ بزن!
شماره نوبتمو بهش دادم، يه چك بهش دادم كه نقدش كنه؟
ميگه: ميخواي نقدش كني؟
گفتم: پ ن پ! اينو دادم واسه اينكه تو شارژ بخري زنگ بزني....!!!
poria
بابام داره باشير و دوش حموم ور ميره ، سه ساعت بدون پیرهن دم درحموم يه لنگه پا وايسادم!
برميگرده ميگه: ميخواي بري حموم؟!!
ميگم: پ ن پ! اومدم مسابقات پرورش اندام ، منتظرم برگردي برات فيگور بگيرم !!!
poria
با ماشين رفتم كنار يه پيرزنه كه كلي باردستشه! ميگم : حاج خانوم جايي ميرين؟ برسونمتون...
برگشته ميگه: ميخواي كمك كني؟
پ ن پ! ميخوام مخت رو بزنم !!!