یافتن پست: #گم

حمید
حمید
در SMS
من به چشمای خودم شک کردم / این همه میشه مگه زیبایی ؟

مثه تو وقتی توی خوابم نیست / نمیشه حتی بگم رویایی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 13:03
+2
hadith
hadith
نیمه گـُمشده ام نیستی ...که بـا نیمه ی دیگــر به جُستجویت برخیزم... تو… تمام گُمشده منی! تمـام گمشده ی مَن…!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 00:53
+4
hadith
hadith
با اینکه ردِ پای بوسه‌‌هایم را در تن ات بهتر از کفِ دستم می شناسم اما با این حال تا به آغوش ات می‌‌آیم گم می‌‌شوم! خدا کند اینبار مرا از لابلای لبانت پیدا کنی‌....!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 23:55
+4
-1
محمد
محمد
تعاروف اصفهاني: اگر شام نخوردي مرغ هست بگم تخم بکنه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 23:17
+7
محمد
محمد
تهرانیه ميره مكه ، جلوي كعبه داشت اشك مي ريخت و مي گفت: خدايا! منو ببخش ،توبه! بهت قول ميدم ديگه واسه تركا جك نگم. خدايا منو ببخش .... خلاصه تو همين حال و هوا بود كه يه ترك ميزنه رو شونه اش ميگه: داداش؟گيبله كودوم وره؟؟؟؟ ، تهرانيه با ناله داد ميزنه: خداياااااااا!!!!! خاطره كه مي تونم تعريف كنممممم؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 22:31
+6
ronak
ronak
شده تاحالا برین حموم شامپو بزنید کف بیاد جلو چشتون
چشتون رو میبندین بعد احساس کنید موجودات
عجیب غریبی جلوتون واستادن ؟ :)))
اگه گرفتی چی میگم عکس رو لایک کن :))
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 21:07
+5
مهسا
مهسا
دلتنگم .... دلتنگ عاشقان دیروز؛ آنهایی که لذت بودن در کنار معشوق را به هزاران نیت پلید نمی فروختند ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 16:20
+4
sasan pool
sasan pool
اسم من گم شده است
توی دفترچه ی پر حجم زمان
دیرگاهی است
فراموش شدم
اسم من گم شده است
لا به لای ورق کهنه ی آن لایحه ها
زیر آن بند غریب
پشت انبوهی از آن شرط و شروط
لای آن تبصره ها
اسم من گم شده است
در تریبون معلق شده سخت سکوت
حق من گم شده است
زنگ انشاء
کسی انگار نمی خواست معلم بشود
شأن من گم شده است
شأن من نیست بنالم
شأن من نیست بگویم
زتهی ، ز نبود
یا از این زخم کبود
لیک
رنگ رخساره گواهی دهد از سر درون
از همه رنج فزون ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 16:17
+4
hadith
hadith
من گمان می کردم رفتنت ممکن نیست .. رفتنت ممکن شد باورش ممکن نیست ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 15:56
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
نمیگم دوستت دارم
نمیگم عاشقتم
میگم دیونتم كه اگه یه روز ناراحتت كردم بگی بیخیال دیونست . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 15:50
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ