یافتن پست: #گم

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
تو خیابون یه نفر لباس دلقکا رو پوشیده بود.دوستم میگه:این دلقکه؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ بهلوله که خودشو به دیوونگی زده!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 00:49
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوستم برا اولین بار برادرم رو می بینه میگه وای داداشت بود؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ پلنگ صورتی بود که لباس شخصی پوشیده!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 00:24
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتم بانک به خانومه میگم یه فیشه برداشت از حساب میخوام، میگه میخوای پول بگیری؟؟؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ میخوام بهت شماره بدم کاغذ جلو دستم نبود!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 23:59
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
شماره ی جدیدم زنگ زدم به دوستم میگم امروز تو مدرسه نبودی میگه تو از بچه های مدرسه ای گفتم : پـَـــ نــه پـَـــ از بچه های باباتم گمشده بودم بعد از ۱۸ سال میخوام به آغوش گرم خوانواده برگردم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 23:56
+1
امید
امید
همه ی عشق منی تو، غم دنیا که غمی نیست من ازت خاطره دارم، خاطره درد کمی نیست روبروی من عزیزم روزگار روشنی نیست همش از حال تو میگم، حال من که گفتنی نیست من یه عمره با خیالت لحظه لحظه در نبردم با تو زنده بودم اما، با تو زندگی نکردم (به زودی در کنار جامعه ی مجازی Bia2uni سایت موزیک Bia2berim هم فعالیت خود را آغاز میکند)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 22:21
+8
gha3m
gha3m
اگه نفر قبلیت بمیره چی کار می کنی؟ فقط مونده همينو بگيم والا بقرآن !!!!! ۱_خوشحال میشم ... ۲_خدا رو شکر ۳_ناراحت میشم ۴_به من چه می خواست نمیره ... ... ... ... ... ۵_چه بد ازش طلب داشتم ۶_انقدر ازش بدم میومد همون به[!] مرد ۷_خدا نکنه اون عشقمه میزدم بیان ببرنش ۹_منم می میرم ۱۰_اصلا"مهم نیست ۱۱_از ناراحتی میرم یه پاکت سیگار میکشم ۱۲_ولش کن حالا شام چی میدن ۱۳_مرگ حق است خدا بیامرزش ۱۴_غلط کرده مرده من لباس مشکی ندارم ۱۵_حالا نمی شد فردابمیره من الان تو فیس بوکم ۱۶_وای خدای من چقدر بد شد ۱۷_به ممل سکته میگم بره دفنش کنه ۱۸_دیدی چی شد ۱۹_به admin میگم از گروه بندازش بیرون ۲۰_خوب شد مرد وگرنه خودم می کشتمش ۲۱_واسش فاتحه می خوندم ۲۲_انقدر گریه می کردم تا بمیرم ۲۳_حیف شد ادم خوبی بود ۲۴_از دستش راحت شدم ۲۵_این که من میشناسم هفت تا جون داره تا مارو نکشه نمی میره ۲۶_از خوشحالی جشن می گیرم ۲۷_ای بابا تکراری شد دیگه ۲۸_تا صبح لایک میفرستم ۲۹_باورم نمی شه ۳۰ _فرار میکنم ۳۱_تسلیت میگم ۳۲_از ترس سکته می کنم ۳۳_از خدا واسش طلب امرزش میکنم ۳۴_سکوت میکنم از خودم شروع کنین
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 19:50
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگن: تنبلی مـــادر همه عادت ‌های بد ماست ميگم يعني نبايد عادت كنيم بهش پ نه پ چون مادره احترامش واجبـــه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 15:45
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
طبقه ی بالایی توی خونه گل کوچیک بازی میکنه رفتم درشونو زدم.میگه:صدای ما اذیتتون میکنه؟؟؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ اومدم بگم مواظب باشید بازیکن دو اخطاره توی زمین نفرستید که بعدا گندش در بیاد!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 15:44
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به معلممون میگم آقا اجازه هست بریم دستشویی میگه واجبه، پـَـــ نــه پـَـــ مستحبه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 15:44
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دارم به خواهر زادم دیکته میگم … رسیده آخر خط میگه دایی برم سر خط ؟! پـَـــ نــه پـَـــ بقیشو رو فرش بنویس
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 15:42
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ