mahdi
همکارم گوشیشو ورداشته رو صفحش “”ها”” میکنه. میگم میخوای تمیزش کنی؟ میگه: په نه په واسه یکی پیام صوتی بدون متن میزارم.
mahdi
به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام، میگه منظورت پرادو و رونیزو ایناست؟ په نه په منظورم کامیونو تراکتورو ایناست.
mahdi
به دوستم میگم دارم واسه چند روز میرم آبادان. میگه واسه کار داری میری؟ په نه په یه دماسنج خریدم دارم میرم دمای اونجارو اندازه بگیرم.
mahdi
میگم ۲ کیلو گوشت بدون دنبه میخوام, میگه دنبه نمیخوای؟ په نه په! کلاً ۲ کیلو دنبه منظورم بود اون گوشت نکته انحرافیش بود!
mahdi
به مامانم میگم غذا حاضره؟ میگه گرسنته؟ می گم: په نه په! می خوام تو لیست حضور غیاب واسش تیک بزنم
mahdi
رفتم تو آشپزخونه سر غذا، مادرم میپرسه چیه باز داری به غذا ناخنک میزنی؟
می گم: په نه په! دارم با مرغهای توی قابلمه درد دل میکنم
mahdi
شنا بلد نیستم طرف هولم داده تو آب دارم غرق میشم و دست و پا میزنم. می پرسه یعنی شنا بلد نیستی؟ می گم: په نه په! با آب شوخی دارم، داره قلقلکم میده
mahdi
زنگ زدم اورژانس میگم تصادف شده ، یارو میپرسه کسی هم صدمه دیده ؟ پـَـــ نــه پـَـــ فقط زنگ زدم بگم همه سالم هستن که از نگرانی درتون بیارم!