یافتن پست: #گم

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
آقاهه داشت سخنرانی میکرد مردم هرچی دم دستشون بود پرت کردن سمتش،میگه : این برای اعتراضه؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ لیست خریدشو داده ملت دارن به شکلی متفاوت براش میفرستن!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 14:49
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به خاله م میگم دکتر گفته باید رژیم بگیری میگه یعنی کمتر غذا بخورم؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ یعنی یه رژیم واسه خودت تاسیس کن فرمانروایی کن بهش فقط قربونت یارانه یادت نره!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 14:48
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به خاله م میگم دکتر گفته باید رژیم بگیری میگه یعنی کمتر غذا بخورم؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ یعنی یه رژیم واسه خودت تاسیس کن فرمانروایی کن بهش فقط قربونت یارانه یادت نره!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 14:48
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگم صاحب خونه مون کرایه رو برده بالا میگه یعنی زیادش کرده؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ برده گذاشته پشت بوم کسی بهش دست نزنه!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 14:47
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زده گلدون یادگاری مامان بزرگمو شکونده وایساده بالاسرش میگه : وووووووااااای! اگه مامان بفهمه ناراحت میشه؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ برات کف و سوت بلبلی میزنه یه کارت هزارآفرینم بهت میده!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 14:47
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
پیرزنه تو خیابون افتاده زمین دارم می دوم برم کمکش کنم اومده میگه: میخوای بلندش کنی؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ میخوام با گچ دورشو بکشم محدوده وقوع جرم و مشخص کنم کسی اینوری نیاد!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 14:47
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
یارو داره از دیوار خونه مردم میره بالا میگه : وا!دزده؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ دیوید کاپرفیلده میخواد ببینه رد شدن از دیوار ممدآقا آسونتره یا دیوارچین
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 14:46
sasan pool
sasan pool
برای اخرین بار خدا نگهدار/برو ولی خاطراتمو نگه دار/برو عزیز گریه نکن دلم میگیر ه/فقط بدون اینجا یکی برات میمیره/بعد از تو عشق دیگه برای من تموم/برو ولی بدون دیگه عمرم تموم/برو فقط فکر نکنی کسی ندارک/هیچ موقعه تنها نمیشم خدا رو دارم/به تو میگم یک کلمه/دوست دارم یک عالمه/برو حرف ات تو گوشم/برو یادت تو دلم/توی چشمام نگاه نکن/دست من و رها نکن/دیگه بسه گریه نکن{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-60-}{-60-}{-60-}{-60-}{-60-}{-60-}{-60-}{-60-}{-59-}{-59-}{-59-}{-59-}{-38-}{-38-}{-38-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 13:20
shahin ES
shahin ES
میپرسه دوست دختر داری؟ میگم:آره میپرسه:دوسش داری؟ میگم:خیلی.. ... ... تو نیستی ولی من هنوز بخودم و بقیه میگم هستی و من دوستت دارم واین است بزرگ ترین حماقت زندگی من
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 01:41
+5
مهسا
مهسا
يه مرده به رفيقش ميگه : ببين، من هر وقت با زنم دعوا مي كنم، هميشه حرف آخر رو من مي زنم و اون هيچي نميگه. رفيقش ميگه : بابا دمت گرم ، كارت خيلي درسته، حالا اون حرف آخر چيه؟ ميگم: "غلط كردم{-37-}{-37-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 01:14
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ