یافتن پست: #گم

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به همکارم میگم قرص مسکن داری؟ میگه واسه خودت میخوای؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ واسه مادربزرگم میخوام قراره براش پست کنم شهرستان
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:44
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به رئیسم میگم با من کاری ندارید؟ میگه میخوای بری؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ گفتم اگه صلاح می دونین اینجارو تی بکشم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:43
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
همکارم میگه نگرانم اینقد کار می کنی از پا بیفتی گفتم واسه اینکه زیاد می شینم؟ گفت پـَـــ نــه پـَـــ واسه اینکه از طلوع آفتاب تا غروب داری بیل میزنی میگم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:43
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
جمعه كوير بودم تو گوشيم ماسه رفته خراب شده ديروز بردم گارانتي ، ميگه گوشيتون خرابه؟ گفتم پَ ... گفت : خفه شو بي شخصيت ، بفرمااا بيــــرون آقاااا!!! گفتم ميخواستم بگم پـرت شدم رو رمل هاي كوير، احتمالا توش ماسه رفته باشه! طرف دوساعت عذر خواهي كرده ، ميگه پس آوردين درستش كنيم؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ مرگ مغزي شده آوردم اعضاي قابل اهداي سالمش رو بردارين
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:42
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رئیسم زنگ زده بهش میگم من که اینجا هلاک شدم از گرما میگه مسخره می کنی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دارم ازت تشکر می کنم و اینکه درخواست می کنم بیایی تا من آتیش نگرفتم یه کمکی بکنی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:30
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دیشب به مامانم میگم چسب زخم بده میگه مگه دستتو ب[!]؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ زخم معده دارم واسه اون میخوام بلکه خوب بشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:28
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
· صدای خرپفش کشتمون ! تکونش دادم از خواب پریده، میگه سر صدام اذیتت می‌کنه ؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ جنس صداتو دوست دارم می‌خواستم بت بگم سعی‌ کن تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کنی‌
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:22
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
واسه ‏دوستم ‏گل خریدم بردم ‏دادم بهش ‏میگه ‏گله ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ باید منتظر بمونیم تا ببینیم نظر کمک داور چیه!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:20
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
از تاکسی پیدا شدم به راننده نیگا میکنم, میگه باقی پولتو میخوای؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ میخوام یه دل سیر نیگات کنم که میری دلتنگت نشم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:20
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مامانم دارغي اومده تو اتاقم ، ميگه داري با كامپوتر كار ميكني؟ميگم پـَـــ نــه پـَـــ دارم سيب زميني سرخ ميكنم واسه ناهار فردا
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:20

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ