یافتن پست: #گم

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
انا لله و انا الیه راجعون. آرزو جان درگذشت پدر بزرگوارتون رو به شما و خانوادت تسلیت میگم. امیدوارم بقای عمر شما و خانوادت باشه پـَـــ نــه پـَـــ مارو در غم خودت شریک بدون
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:37
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به صحرا میگم قلیونو پاس بده میگه میخوای بکشی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دیدم موقعیتش خوبه حیفه گل نشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:37
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوستم امروز قراره بیاد شرکت دنبالم. بهش میگم با ماشین میایی؟ گفت پـَـــ نــه پـَـــ یه موتور میگیرم میپرم ترکش میام
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:36
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
داشتیم از فرودگاه بر می گشتیم به داداشم میگم توام با ما میایی؟ گفت: پـَـــ نــه پـَـــ همین جا رختخواب پهن می کنم می خوابم تا مامان اینا برگردن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:36
+1
مهسا
مهسا
نه از خاکم ...نه از بادم نه در بندم...نه آزادم. نه ان لیلاترین مجنون نه شیرینم..نه فرهادم. فقط مثل تو غمگینم فقط مثل تو دلتنگم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:56
+3
sasan pool
sasan pool
تو میگی دوست دارم آهای غریبه/ولی باور ندارم برام عجیبه/هرکی از راه میرسه میگه باهات/چرا اینجوری شده مهبوت و ماتم/چرا هرچی شعر میگم غمگین و خسته است/چرا دریای دلم رو همه بسته است/آخه تا کی بشینم کنج اتاقم /چرا دیگه نمی خوای بیای سراغم/دنیای بی وفا شده این و میدونی/پس چجوری می خوای برام از عشق بخونی/همه جوانی مو از من گرفته/آره بی وفایی هاش یادم نرفته.{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 17:42
+1
-1
ALI SHABAN
ALI SHABAN
آن که به خداوند پاک و مهربان بیش از دگران امید و بیم بسته است ، بیش از همه در خور ستایش است . بزرگمهر
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 17:29
+1
zahra
zahra
تو تاکسی تنها نشستم میخوام کرایه حساب کنم طرف میگه 1 نفر؟! میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ 2 نفر حساب کن خورزوخان هم هست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 17:06
+5
-1
masoud
masoud
به همکارم مي گم همين الان يه فيلم باحال دانلود کردم، مي گه از تو اينترنت؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ از تو کانال کولر، اتفاقاً پهناي باندشم زياده، قطعي هم نداره
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 17:00
+2
masoud
masoud
تو فرودگاه دارم با رفيقم حرف ميزنم يارو داره رد ميشه ميپرسه: شما ايراني هستين؟ مي گم: پـَـــ نــه پـَـَــــ ما چيني هستيم فقط روي ما فارسي ساز نصب کردن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 17:00
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ