محسن رضایی ناظمی
رفتم نمایندگی سایپا به مسئولش میگم فرمون ماشین زیاد صدا میده، میگه اومدی بگم چه كار كنی؟ پـَـــ نــه پـَـــ اومدم بگم به اگه کسی با این مشکل مراجعه کرد بگی صدای ضبط رو زیاد كنه حله!!!!










