یافتن پست: #گم

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتم نمایندگی سایپا به مسئولش میگم فرمون ماشین زیاد صدا میده، میگه اومدی بگم چه كار كنی؟ پـَـــ نــه پـَـــ اومدم بگم به اگه کسی با این مشکل مراجعه کرد بگی صدای ضبط رو زیاد كنه حله!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:22
+2
-1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بوی گند گرفته تازه میگم برم حموم؟پــــ نــه پــــ تو را در جوب باید شست ، تا لجنها خوشحال شوند که کثیف تر از خودشان هم هست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:20
+2
mina_z
mina_z
داشتم میرفتم باشگاه وسط راه یادم اومد یه چیزی رو یادم رفته، برگشتم خونه.در زدم داداشم در رو باز کرده با تعجب میپرسه حامد تویی؟!!!نرفتی باشگاه؟ میگم:پَــــ نَ پَــــ حامد رسید من دیلیوریشم…
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:27
+6
ALI SHABAN
ALI SHABAN
بدگمانی میان افکار انسان مانند خفاش در میان پرندگان است که همیشه در سپیده دم یا به هنگام غروب که نور ظلمت بهم آمیخته است بال فشانی می کند .:: بایگون
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:16
+1
gamer
gamer
غضنفر سوار تاکسی میشه، میشینه کنار یک دختره … یک مدت میگذره، برمیگرده به دختره میگه: ببخشید خواهر، یک سوال جنسی داشتم! دختره میگه:خفه شو کثافت نکبت! باز یک مدت میگذره، باز غضنفر میپرسه: ببخشید، میتونم یک سوال جنسی بپرسم؟ دختره میگه: گمشو سوال جنسی رو برو ازون [!] بپرس خلاصه غضنفر اونقدر گیر میده تا آخر دختره حوصلش سر میره، میگه: بپرس ببینم چه مرگته؟! غضنفر میگه: شرمنده خواهر، جنس این شلوارتون چیه؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:14
+1
-1
mina_z
mina_z
رسیدیم پشت در خونه ، کلید نداشتم به داداشم میگم کلیدتو بده، میگه میخوای درو باز کنی؟ میگم پَـــ نَ پـَــــ میخوام بدمش به حسین تهی از معطلی درش بیارم….
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:11
+5
mina_z
mina_z
پریشب تو خیابون میرفتم داشتم با فندکم بازی میکردم، پلیس رد شده میگه اون چیه؟ فندکه؟میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ مشعل المپیکه دارم میبرم لندن!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:11
+5
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتم دکتر میگم همه بدنم درد میکنه جز آرنج دست چپم میگه آرنج دست چپت درد نمیکنه؟پـَـــ نــه پـَـــ آرنج دست چپم خیلی درد میکنه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:58
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتم دکتر میگه چند روزه مریضی میگم 2روز میگه با امروز؟پـَـــ نــه پـَـــ جمعه که تعطیله
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:58
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زنگ زده از خواب بیدارم کرده میگه خواب بودی میگم آره میگه خونه ای؟پـَـــ نــه پـَـــ گوشه خیابون یه کارتن خالی پیدا کردم گفتم یه چرتی بزنم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:57

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ