یافتن پست: #گم

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به دوستم میگم تا حالا با ماشین با سرعت خیلی زیاد رفتی میگه تو خیابون میگم پـَـــ نــه پـَـــ توی کوچه بن بست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:20
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگه پتروس کی بود؟همونی که انگشتش رو کرد تو سوراخ سد .میگم پـَـــ نــه پـَـــ یه دهقان فداکار بود که وقتی گرگ یوسفش را خورد، رفت زیر تانک و انگشتشو کرد تو چشم راننده قطار
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:19
+2
عسل ایرانی
عسل ایرانی
وقتي خودكارو برميداري و ميخواي درس بخوني تازه متوجه ميشي كه استعدادت كمتر از فرشچيان و پيكاسو نيست تونقاشي!! تازه من ميخوام آبرنگم كار كنم!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 15:51
+6
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوستم میگه چرا میگه چرا امروز نوحه میزاری اربعینه؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ روز جهانی صدای پاکه!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:59
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوستم میگه چرا اینا دارن گریه میکنن کسی مرده؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ عروسیه دارن اشک شوق میریزن!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:48
+3
gamer
gamer
یکی از این همشهری های شمالی ما رو زمان جنگ با صدام حسین ملعون گرفته بودند به اسارت در عراق! بعد یه روز بهشون می گن اجازه داری با اقواممت در ایران یه گفت و گوی تلفنی داشته باشی، اما حواست باشه یه چیزی ضد ما نگی ها. این همشهری ما هم می گه باشه. حواسم هست. بعد به فکر می افته یه کلک رشتی سوار کنه و بهشون می گه من چیزی نمی خوام بگم فقط دوست دارم یه آهنگ شاد براشون بخونم که بفهمن اینجا چقدر داره به ما خوش می گذره. وقتی گوشی رو بهش می دن شروع می کنه به بشکن زدن و با لهجه ی دل انگیز شمالی خودش و با ریتم یه تصنیف معروف شروع می کنه به خوندن "دیشب منو کتک زدن صبح هم یه فصل شکنجه، ... دام داری ریم، دیریم ریم"
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:43
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
یارو نشسته کنار خیابون نوک دماغش چسبیده به زمین. دوستم میگه : معتاده؟ پـَـــ نــه پـَـــ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخواد انعطاف بدنشو به رخ بکشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:40
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به بابام میگم گوشم قارچ زده،میگه خب ببریمت دکتر؟ گفتم پ ن پ! گفتم ک بیای 1تولیدی قارچ راه بندازیم سودش خوبه ها!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:40
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگم سایت چه قدر سوت و کور پـَـــ نــه پـَـــ می خواستی مثل فیسبوک باشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:39
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوستممیگه امروز چندمه ؟ میگم یکم میگه یکم مرداد ؟ پَ نه پَ امروز یکمه فروردینه ...عیدت مبارک عمو جون یه بوس بده
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:29
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ