یافتن پست: #گم

gamer
gamer
- داریم 10 نفری بازی شبکه ای میکنیم اومده میگه جدی حال میده؟ میگم پــ نه پــ اسکولیم! عذاب داره اما میخوایم تهذیب نفس کنیم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:34
+2
gamer
gamer
- رفتم آزمایش ادرار. یارو میگه ادراره؟ میگم: پـــ نه پـــــ سکنجبین برو کاهو بیار بزنیم توش بخوریم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:33
+2
gamer
gamer
- رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم، مربیه میگه: بچه رو میبریدش؟ میگم: پــ نه پـــ همین جا میخورمش.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:23
+2
gamer
gamer
- سوار تاکسی شدم. یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود. میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟ میگه اذییتتون میکنه؟! پـــــــ نه پــــــــ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!!!!
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:21
+3
gamer
gamer
رفتم مغازه میگم آقا مرگ موش میخوام، میگه برای موش های خونتون میخواین، پ نه پ میخوایم بریزیم تو خورشتمون خوش رنگ شه!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:21
+2
mohsen
mohsen
تركه تو روزنامه يك آگهي استخدام ميبينه كه: به يك مهندس كامپيوتر مجرب و باسابقه نيازمنديم. خلاصه فرداش كت شلوار ميپوشه و اساساً تيپ ميزنه و پاميشه ميره واسه مصاحبه. اونجا يارو ازش ميپرسه: شما مدركتون از كدوم دانشگاهه؟ تركه ميگه: ايلده من مدرك ندارم كه! يارو تعجب ميكنه، ميگه: پس حتماٌ سابقة كارتون زياده... قبلاٌ تو كدوم شركت كار ميكردين؟ تركه ميگه: والله من شركت مركت بيل‌ميرم! پدر مرحومم يك سوپرماركت داشت، منم همونجا كار ميكنم!! يارو شاكي ميشه، ميگه: مردك! تو اصلاٌ بلدي كامپيوتر رو روشن كني؟! تركه ميگه: والله نه!! مرده قاط ميزنه، ميپرسه: پس اومدي اينجا چه غلطي بكني؟! تركه ميگه: ايلده من فقط اومدم بگم كه دور من يكي رو بايد خط بكشيد!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:13
+1
ronak
ronak
ازين راهرو يك نفر رد شده كه عطرش همونه كه تو ميزني براي به زانو در آوردنم تو از مرگ حتي جلو ميزني ازين راهرو يك نفر رد شده مثه وقتايي كه تو ناراحتي نفس ميكشم با تمام وجود عجب عطر خوبي زده لـعنتي .. يجوري دلم تنگ ميشه برات محاله بتوني تصور كني گمونم نميتوني حتي خودت جاي خاليتُ تو دلم پُر كني صدات ميكنم تا همه بشنون جواب صدام غير پژواك نيست من اُنقدر شكسته م حس ميكنم كه هيچ ارتفاعي خطرناك نيست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 01:18
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
بابایی بخدا نیمی خواستم کفشاتو بپوشم شیطون گولم زد به جونه ثریا ( دختر همسایشون که خیلی دوسش داره) راست میگم :(
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 01:06
+6
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
اومده می گه سایت خیلی خلوت شده به خاطر امتحاناست می گم پـَـــ نــه پـَـــ خودشونو هیدن کردن قایم باشک مجازی کنن بدو برو قایم شو
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 00:18
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
داره بارون می یاد می گه بارونه می گم پـَـــ نــه پـَـــ تازگی ها دستشویی های هواپیما ها رو مثل قطار درست کردن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 00:18
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ