یافتن پست: #گم

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفته بودیم سر ساختمون عموم ببینیم اوضاع چطور پیش میره(مثلا من مهندسم!!!) کارگره اومده میپرسه شما مهندسین؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ از ساختمون خوشم اومده اومدم باهاش یه عکس دو نفره بندازم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:48
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
شندول بهم میگه ساچلی این عکس خودته تو سایته؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ عکس عمته!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:47
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به شندول میگم:عزیزم بیا بریم کافی شاب!میگه:بریم نوشیدنی بزنیم به بدن؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ بریم صورتامون و واکس بزنیم تنبک بزنیم از دختر بسر بولدارا گدایی کنیم جیبشونو خالی کنیم1میخوای گلم بخریم ا
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:46
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به دوستم میگم:بیا با هم دیگه یه سفر خارج از کشور بریم بابا!میگه:بریم عشق و حال و ....اره اره دیگه!نه؟بهش میگم: پـَـــ نــه پـَـــ بریم امر به معروف و نهی از منکر دختر بسر خارجی ها!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:46
+1
sasan pool
sasan pool
آهنگ گوش کن ببین چقدر قشنگه.من این آهنگ دوست دارم. تو چشم من توایی که آسمونی/تو خواب من توایی که مهربونی/توایی که واژه واژه دلنشین/هنوز عزیز هنوز عزیزترین/هنوز به یاد تو به یاد خونه/گل میکنن شعر های عاشقونه/هنوز به یاد تو بهار بهار/هنوز صدات عطر صدامو داره/فقط نذار شاعر شب بمیره /نذار صدام عطر عذا بگیر/اگهمیسوزه شب شاعرانه/فقط نذار بمیره این ترانه.همش عباس قادری گوش نمیدم از این چیزا هم گوش میدم.بلاخره باید بگم من متمدن هستم دیگه.ظاهرم که نشون نمیده.حداقل اینجوری تریپ روشن فکر میزنم.{-26-}{-27-}{-26-}{-21-}{-27-}{-26-}{-25-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:34
elahe
elahe
اتاقت بود بعد از مرگم نامه های ناتمامم را نخواهی خواندی رزم را نخواهی دید نامه هایی که سراسر شوق از تو نوشتن بود بعد از مرگم تو حتی قبرم را نخواهی شناخت تویی که حتی روی قبرم از تو نوشتم... بعد از مرگم تو در بی خبری خواهی بود
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:12
+5
elahe
elahe
تا مطمئن شود تو در آرامش خواهی بود.... بعد از مرگم باغچه ی گل هاباغچه ی گل رزی که هر روز مزین کننده ی گلدان
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:11
+5
elahe
elahe
بعد از مرگم رد پایم را پیدا نخواهی کرد... رد پایی که همواره سکوت شب را می شکست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:11
+5
elahe
elahe
بعد از مرگم خوابم را نخواهی دید....خوابی که شاید دیدنش برای من آرزویم بود و امید چشم بر هم گذاشتنم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:10
+5
elahe
elahe
هنگام دیدن چشمانت.... بعد از مرگم گرمای دستانم را حس نخواهی کرد دستانی که روز وشب رو به آسمان برای لبخندت دعا می کردند بعد از مرگم صدایم را نخواهی شنید.... صدایی که گرچه از غم پر بود اما شنیده می شد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:10
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ