یافتن پست: #گم

sasan pool
sasan pool
امروز من دعوام شده این دوست من رفته تو ماشین در قفل کرده میگم اگه طرف چاقو داشت تو چی کار می کردی؟میگه هیچی همین کار می کردم.مثلا دوست داریم.تو رو خدا اوضاع من و نگاه کن.عجب بابا.{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}ولی عجب کتکی زدم طرف.حال کردم.بچه پرو سر جای پارک با من دعوا میکنه.فقط لباس نازنین مشکی من چند تا دکمه اش کنده شد.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:29
+3
مهسا
مهسا
چهل کیلو بار دستمه میگم کمرم شکست بیا بگیر … میگه بار رو؟! پـَـــ نــه پـَـــ ننه بزرگ منو غم بی کَسیش کمرمو شکسته...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:27
+6
مهسا
مهسا
روز ظهر عاشورا قابلمه به دست افتادیم تو خیابون. دوستم ما رو میبینه می گه: دارین میرین نذری بگیرین؟ میگم پـــ ن پـــ پسرخاله ام کنسرت هوی متال داره من امشب تو گروهش نوازنده ی قابلمه ام{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:19
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
نگـــــــران نباش، " حــــال مـــن خـــــــوب اســت "
بــزرگ شـــده ام...
دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم شــــوم...!
آمـوختــه ام،
که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش "زندگیست"
... آمــوختــه ام،
که دیگــر دلم برای "نبــودنـت" تنگ نشــــود.
راســــــتی،
دروغ گـــــفتن را نیــــــــز، خـــــــــوب یاد گـــرفتــه ام...!
"حــــال مـــن خـــــــوب اســت" ... خــــــوبِ خــــوب
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:17
+6
مهسا
مهسا
بابابزرگم 98 سالشه، می گه: وصیت ناممو بنویسم؟ پـــ ن پــــــ بشین یه چشم انداز 20 ساله ی جامع بنویس برا آیندت، قدر جوونیتم بدون{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:59
+5
gamer
gamer
بسه يا بازم بدم
4 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:49
+3
-1
gamer
gamer
تو دستشویی به خواهرم میگم آفتابه رو میدی؟ میگه میخوای خودتو بشوری؟ پ نه پ میخوام آبش کنم بذارم تو یخچال
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:49
+3
gamer
gamer
رفتم نوشابه بخرم به یارو میگم اینکه تاریخش مال دو سال پیشه. میگه: یعنی فاسد شده؟ میگم پـــــــــ نه پـــــــ مونده جا افتاده
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:47
+2
gamer
gamer
تو خیابون موتوریه اومد کیفم رو قاپید، یارو میپرسه دزد بود؟ میگم پـــ نه پــــ رفیقم بود اومده بود امانتیش رو پس بگیره، فقط خواست هیجانش بیشتر باشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:45
+2
مهسا
مهسا
هر بار که کودکانه دست کسی را گرفتم ، گم شدم ... آنقدر که من در هراس گرفتن دستی هستم ، ترس از گم شدن نیست ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:36
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ