ebrahim
داداشم میگه برای اینکه به آرزوم برسم باید براش تلاش کنم؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ باید بری شماره بدی بهش مخشو بزنی تا بهش برسی
Hossein Behzadi
به بچه فامیلمون میگم: عمو بزرگ بشی میخوای چه کاره بشی؟؟ میگه: ساسی مانکن...!!! والا ما که الگومون گابریل گارسیا مارکز و نیچه بود، و میخواستیم دنیا رو عوض کنیم، تهش شدیم این..! وای به حال اینا که الگوشون ساسی مانکنه
کدون حادثه؟؟ مثلا؟
1390/10/19 - 23:58