یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخواهی روزهایت را بدون من سپری کنی؟؟؟ ایرادی ندارد.! از من که گذشتی، به دو راهی میرسی. به چپ برو. میرود " به جهنم "
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 21:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پیری میگفت : اگر میخواهی جوان بمانی درد دلت را به کسی بگو که دوستش داری و دوستت داره ... گفتم ؛ پس چرا تو پیر شدی ؟؟ پیر لبخند تلخی زد و گفت : دوستش داشتم دوستم نداشت !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 20:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 17:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 15:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه میگن"گر صبر کنی زغوره حلوا سازی" ولی یه وقتایی اون حلوادیگه به درد سرقبرت میخوره..
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 15:45
+7
nanaz
nanaz
در این هیاهوی خلق
که پُتک بر آرامش ات میزند
دلم پیاده رویی میخواهد , بارانی!
دست خودم را بگیرم
برویم صحبت کنان
تا انتهای گریستنِ آخرین ابرِ زندگی!
نفرین به اجتماع
که نمی گذارد صدا به صدا برسد!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 15:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هنگامی که مُردم ، تکه یخی بر روی خاکم بگذارید هر روزه بعد از طلوع آفتاب تا با آب شدنش روی خاکم گمان کنم که کسی که من به یادش بودم به یادم گریه می کند
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 22:06
+3
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii

کسی چه میداند امروز چند بار فرو ریختم !

تنها از دیدن کسی که فقط لباسش شبیه تو بود..........  

{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 18:30
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 11:47
+2
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 23:48
+1
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ