♥ نگار ♥
پسره تو کامنت نوشته بود المیراممنون
تا سه ساعت دچار خود در گیری شده بودم میخوندم امیرالمومنین!!!!!
تا سه ساعت دچار خود در گیری شده بودم میخوندم امیرالمومنین!!!!!










