یافتن پست: #یخ

mohad
mohad
نمیگم دوست دارم نمیگم عاشقتم
میگم دیوونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال
دیوونس.......


دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:49
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از دانشگاه اومدم خونه ، می بینم مامانم داره نماز میخونه
بعد یهو بلند گفت : الله و اکبـــــر،
سی ثانیه بعد بلند تر گفت : الله و اکبـــــر ،
نمازش که تموم شد، گفت : مگه بت نمیگم زیر غذا رو کم کن
من :|
غذا :|.
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:37
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این روزها عده ای یه جورایی زیرابی
میرن که دلت میخواد بهشون بگی:
من نگاه نمیکنم ،بیا بالا یه نفسی
بکش لااقل خفه نشی!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه حسه بدیه...

عاشقانه‌هایم را مینویسم
بقیه یاد عشقشان می‌افتند...

و تو..‌
بیخیاله بیخیالی!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:31
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر ایران بحز ویران سرا نیست

من این ویرانسرا را دوست دارم

اگر تاریخ ما افسانه رنگ است

من این افسانه ها را دوست دارم

نوای نای ما گر جانگداز است

من این نای و نوا را دوست دارم

اگر آب و هوایش دلنشین نیست

من این آب و هوا را دوست دارم

بشوق خار صحراهای خکشش

من این فرسوده پا را دوست دارم

من این دلکش زمین را می پرستم

من این روشن سما را دوست دارم

اگر بر من ز ایرانی رود زور

من این زور آزما را دوست دارم

اگر آلوده دامانید اگر پاک

من ای مردم شما را دوست دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:07
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه پسره پی ام داد: میخوام دوستامو کسی نبینه باید کدوم دکمه رو بزنم؟!
گفتم دکمه پاور رو نگه دار :|
.
.
.
.
.
الان 3 دقیقه س آفلاین شده...!!!

خدایا این سوژه ها رو از ما نگیر...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 13:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انقدر دوست پسر نداشتیم طرز استفاده اشو یادم رفته دوستان راهنمایی کنید
قبل از مصرف باید تکونش بدم
یا تاریخ انقضاشو ببینم؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 13:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سر سفره نشسم دارم شام میخورم
مامانم بهم میگه :بسه بدبخت ترکیدی! از هیکل می افتی
بابام میگه :ولش کن زبون بسته رو بزار واسه خودش بچره، چیکارش داری
آقا پدر من! من نخوام شما ازم حمایت کنی، کی رو باید ببینم؟؟؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 13:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
تمام روزمیخندم
تمام شب یکی دیگه ام
من ازحالم ب این مردم دروغای بدی میگم......!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 12:53
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ