یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم
نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت
برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم
و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻋﺎﻗﺎ ﻣﯿﮕﻦ ﺗﻮ ﺑﻬﺸﺖ ﺩﺭﺧﺖ ﻫﺎﯼ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺳﺮﺥ ﮐﺮﺩﻩ ﻫﺲ ...

ﮐﻪ ﺯﯾﺮﺷﻮﻥ ﺟﻮﯼ ﻫﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺳﺲ ﻗﺮﻣﺰ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ ..

ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﺗﻮ ﺳﺲ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﺕ ..

ﺗﺎﺯﻩ ﭼﺎﻗﻢ ﻧﻤﯿﺸﯽ....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:25
+7
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
“دوستت دارم” و این به شناسنامه ها هیچ ربطی ندارد !


دلمان که باهم باشد یعنی : بیخیال فاصله ها
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:23
+4
roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:13
+8
roya
roya
در CARLO
اين متن أرزش 10 بار خوندن دأره ..
ممنون از كسي كه اين رو نوشته ... 

من ی دخترم
اگه خودمو لوس نکنم
اگه باهات قهر نکنم و ناز نکنم
اگه وقتی چشات میچرخه از حسودی دیونه نشم
اگه از نظر دادنات خوشحال نشم
اگه به خاطر تو به خودم نرسم
اگه سر به سرت نذارم
اگه برات گریه نکنم
اگه وقتی پاستیل میبینم پیرهنتو نکشم
اگه لب و لوچه آویزون نکنم تا بغلم کنی
اگه بهت نگم آقامون
اگه برات مظلوم بازی درنیارم
اگه از سرو کولت نرم بالا
اگه برات عشوه نیام
اگه گوشتو نپیچونم و نگم تو فقط مال منی
اگه ناغافل دستاتو نگیرم
اگه وقتی کار بدی کردم با ترس بهت نگم
اگه لج بازی نکنم
اگه ...
اون موقع که تو دیگه دیوونم و عاشقم نمیشی!
تو عاشق اینی که من یه خانم کامل باشم!خانم تو!
اممما!!!
تو پسری!
اگه برام غیرتی نشی
اگه روم حساس نباشی
اگه ته ریش نداشته باشی
اگه باهام مهربون نباشی
اگه بهم اخمای کوچولو نکنی
اگه وقتی شالم رفت عقب نگی اونو بکش جلو
اگه دستمو محکم نگیری
اگه نگی هرکاری کردی راست بگو تا ببخشمت
اگه سر به سرم نذاری
اگه قربون صدقم نری
اگه نگرانم نشی
اگه بهم نگی عروسک من
اگه نگی من مهمم که میگم خوبی
اگه...
اونوقت منم دیوونه و عاشق تو نمیشم تا اونکارارو برات نمیکنم!من تورو مرد میخوام!مرد تو!
پس بیا و مرد باش!
ابرو برندار!دماغت عمل نکن!
لوس حرف نزن!
من و تو همون آدم و حواییم!بیا جاهامونو عوض نکنیم!
من لطافت نگه میدارم تو صلابت
تو نگاهتو نگه دار منم نجابتمو
بیا سعی کنیم بهترین هم باشیم!
من بهترین دختر واسه تو!
تو بهترین پسر واسه من!
میدونم شاید نشه حداقل سعی که میشه کرد!
قبول؟؟
5 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:04
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
 ------------------------عکست را که نگاه میکنم انگار

قرن هاست که میشناسمت

خیلی دلم هوایت را میخواهد ...

هوای دلی را میخواهد که هوایم را ندارد این روزها ..

دلم را برای برگشتن دوبارات چراغونی کرده ام .....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پاک میکنم....مینویسم....پاک میکنم

املایم بد نیست!

از تکرار اسمش لذت می برم...

برایش مینویسم....دلتنگشم...

میدانم که نمیخواند!!!

ولی...

میدانم که میداند.....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بار هم تو گوگل سرچ کردم : نیمه ی گم شده ی من...

عکس یه بزغاله اومد داشت نوشابه میخورد...

هیچی دیگه این یه سالی هست که نوشابه نمیخورم!!!

گوگول کثافط
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:45
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دستت را بیاور
مردانه و زنانه اش را بی خیال
دست بدهیم به رسم کودکی
اینجا قرار است هوای هم را بی اجازه
داشته باشیم
اینجا قرار است با هم بخندیم بر تمام تلخی های سرنوشت
اینجا قرر است تکیه گاه گر نتوانیم چراغ راهی باشیم
اینجا قرار است مهربانی کنیم بی آنکه منتی نهیم
اینجا میخواهیم خودمان باشیم به دور از تزویر و ریا
اینجا قرار است زنگار از دلی بزدائیم
دستت را که نه قلبت را بیاور...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قول میدم دیگه اذیتت نکننننننننننم
قول میدم دیگه مسخرت نکنم !!
مامان اااااا قول میدم نگم تو افکارت عقب مونده و قدیمیه !
مامان ااااااا میخوامـــت
مامان تو برگرد قول میدم شب ها زود بیام خونه
مامان تو برگرد قول میدم ولخرجی نکنم <img src=(" title=":((" />((
مامان اااااااااا اااااا برگررررررررررد <img src=(" title=":((" />
ماماااااااااان غلط كردم برگررررد
....
این داستان زندگی خیلیا شاید باشه
بیاید همگی تا دیر نشده خودمونو اصلاح کنیم
و قدرشونو بدونیـم .. ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:02
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ