یافتن پست: #یخ

be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:41
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
گر طاووس برای ناز کردن و روباه برای فریب دادن وتمساح برای اشک ریختن وکلاغ برای قارقار کردن داشته باشی دیگر نیازی به زن گرفتن نداری
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:38
+3
be to che???!!
be to che???!!

دخترا مثل یه کتاب رومان قشنگ میمونن که اولین
 صفحه رو که ورق بزنی باید تا آخر اونو بخونی و هیچوقت
 از خوندنش سیر نمیشی
ولی پسرا مثل روزنامه میمونن یکبار که خوندی تکراری
 میشن و فقط بدرد شیشه تمیز کردن میخورن و یا حتی
مچاله کردن!


 

دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:13
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
شوهره میاد خونه به زنش میگه:


من برای شام دوستمو دعوت کردم خونه مون


زنش میگه: چرا این کار رو کردی، ببین خونه چقدر بهم ریخته است


ظرفا کثیفن، هیچی هم برای خوردن تو یخچال نیست


شوهره میگه: میدونم ولی اشکالی نداره


زنه میگه: اگه میدونی، پس چرا دوستت رو دعوت کردی؟


شوهرمیگه: آخه اون زده به سرش بره زن بگیره

 
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:05
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
غضنفر به زنش میگه میخوام برای تعطیلات ببرمت دور دنیا



زنش میگه : نه ! بریم یه جای دیگه

 
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:03
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
اینقدر بدم میاد از اینایی که باهاشون چت میکنی
وقتی چت تموم میشه میخوان برن بخوابن
میگن خب دیگه شب بخیر، زرت یهو آف میشن!
آیا نباید صبر کرد تا جواب شب بخیر را شنید!؟
آیا طرف مقابل ساقه ی کرفس است!؟{-12-}{-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:17
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
یه بار واسم نامه رسید بعد نامه رو باز کردم هرچی منتظر شدم مثل تو فیلما نویسنده ی نامه با صدای خودش نامه رو واسم بخونه،نخوند!!! لحظه ی سختی بود.تمام باورهام فروریخت... {-15-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:04
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

با توام ، با تو که دستت دست دنیا ساز رنجه با توام با تو که بغضت معنی آواز رنجه اگه یخ باد ستمگر پی قتل عام برگه اگه این باغ برهنه باغ تاراج تگرگه اگه بی پناهی گل رنگ بی پناهی ماست دستتو بذار تو دستم وقت پیوند درختاست رو تن سخت درختا بنویس و دوباره بنویس که شکست یک شقایق مرگ باغ ، مرگ باهار نیست

دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:25
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
امشبم، آغوشت نیست، اما!

خیالت را به آغوش میکشم

عطر تنت را میبویم؛

نوازش صورتت را

با گونه هایم......

به هیچ نمیدهم.....

امشب اینگونه است!

فردا شب و شبهای دگر را چه کنم !!!؟

دلم می گیرد

وقتی ...

می نویسم فقط برای تو ...

ولی ...

همه می خوانند جز تو

میترسم.......!

میترسم.....

ﺁﻧﻘﺪﺭ ﭘﯿﺶ ﺍﯾﻦ ﻭ ﺁﻥ

ﺍﺯ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﯾﺖ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮﺩﻩ ام،ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ

ﺳﺮﺍﻏﺖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ،ﺷﺮﻡ ﺩﺍﺭﻡ

ﺑﮕﻮﯾﻢ...............

میخواهد تنهایم بگذارد..........!

دلم مرگ میخواهد.........!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخواهم فراموش کنم غمم را
بازپناه می آورم به تو
به عشق تو
نگاه تو
سلام تو
تشنه صدایت میشوم
تشنه آغوشت
تشنه "جانم" گفتنت
که همچون قند آب میشود درقبلم
ومرا به اوج احساس می رساند
خود نمی دانی
اما همه کسم شده ای
تنها دلیل بودنم ماندنم و ادامه دادنم
توخود نمیدانی همه کسم شده ای
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:59
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ